خلاصه کتاب مدیریت جامع برند سید حمید خداداد حسینی

خلاصه کتاب مدیریت جامع برند سید حمید خداداد حسینی
نوع فایل
pdf
حجم فایل
1MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
2126 بازدید
9,000 تومان 7,500 تومان٪17 تخفیف

خلاصه کتاب مدیریت جامع برند سید حمید خداداد حسینی

دانشجویان و دانش پژوهان گرامی فایل حاضر pdf خلاصه کتاب مدیریت جامع برند ( مکاتب ارزش گذاری و توسعه برند ملی) سید حمید خداداد حسینی و مهران رضوی می باشد. این فایل شامل ۴۴ صفحه جزوه بسیار مفید و ارزنده می باشد و در قالب فرمت pdf برای راحتی و مطالعه شما عزیزان تهیه گردیده و در دسترس قرارداده شده است. امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. برای دریافت فایل می توانید این فایل را از فروشگاه سایت مهرفایل خریداری  و دانلود نمایید.

خلاصه کتاب مدیریت جامع برند سید حمید خداداد حسینی

فهمیدن محتوا و ساختار دانش برند از آن جه حائز اهمیت است که بر طرز فکر مصرف کننده درباره برند از قبیل چگونگی .واکنش به فعالیتهای بازاریابی تأثیر می گذارد.

متداول ترین مدلهای اندازه گیری ارزش ویژه برند از دیدگاه رنولدز و فیلیپس

۱ مدل اینتربرند : عوامل بین الملل و تاکید بر رهبری ، حمایت قانونی ،روند بازار ،حمایت بازار ، پایداری
– ۲  ایکوی ترند :عوامل برجستگی و تاکید بر کیفیت درک شده ، رضایتمندی و وفاداری مصرف کننده دارد
3 مدل وای و آر) Y&R ( : عوامل تداعی ها ، تمایز، احترام، دانش، شخصیت ،و قیمتاضافه را مد نظر دارد.
– ۴  کلر : عوامل مد نظرش تداعی ها ، آگاهی ، کیفیت درک شده ، زضایتمندی و وفاداری مصرف کننده می باشد
5 مدل آکر : عوامل آگاهی ، تمایز ، پوشش توزیعی ، رهبری، سهم بازار ، کیفیت درک شده ،ارزش درک شده ،

شخصیت، رضایت مندی و وفاداری مصرف کننده مورد توجه است و قیمت اضافه مورد تاکید است .
را به عنوان معیار ارزش ویژه برند توصیه می کند » سهم بازار « در میان ۵ مدل بیان شده

فقط مدل آکر رویکردهای سنجش ارزش ویژه برند : هویت برند بخش استراتژیکی است که شرکت و مشتریا ن را هدایت می کند.

رویکرد درون به بیرون : از لحاظ درونی هویت به تمام تصمیمات استراتژیک برند ازقبیل : ارتباطات ، توسعه برند/خط،معماری برند و تداعی و تصمیمات مربوط به شراکت های راهبردی جهت می دهد.
از لحاظ بیرونی : هویت برند برای مشتریان مفهوم )حس( شفافی از دلیل وجودی برند، ماهیت ، تعهدات و شخصیت برند فراهم می کند.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.