جزوه تستهای آزمایشگاهی سرولوژی

جزوه تستهای آزمایشگاهی سرولوژی
نوع فایل
pdf
حجم فایل
955KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
556 بازدید
8,000 تومان 6,000 تومان٪25 تخفیف

جزوه تستهای آزمایشگاهی سرولوژی

دانشجویان و دانش پژوهان گرامی فایل حاضر pdf جزوه تستهای آزمایشگاهی سرولوژی می باشد. این فایل شامل مجموعا ۱۴ صفحه جزوه تایپ شده بسیار مفید و ارزنده می باشد و در قالب فرمتpdf برای راحتی و مطالعه شما عزیزان تهیه گردیده و در دسترس قرارداده شده است. امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. برای دریافت فایل می توانید این فایل را از فروشگاه سایت مهرفایل خریداری و دانلود نمایید.

جزوه تستهای آزمایشگاهی سرولوژی

توجه: توضیح زیر خارج از متن جزوه می باشد.

تست‌های سرولوژیک تست‌هایی هستند که در خون به دنبال آنتی‌بادی می‌گردند. این تست‌ها می‌توانند شامل چندین روش آزمایشگاهی باشند. انواع مختلفی از تست‌های آنتی‌بادی برای تشخیص بیماری‌های مختلف استفاده می‌شوند. به منظور غربالگری کرونا و بررسی احتمال ابتلا به کرونا، به تست هوشمند کرونا مراجعه کنید.

در شهر تهران، برای انجام آزمایش آنتی بادی در منزل یا محل کار درخواست بدهید.

تست آنتی‌بادی یا سرولوژی، آزمایش خونی است که به دنبال نشانه‌هایی از عفونت قبلی کووید-۱۹ می‌گردد. این تست، آنتی‌بادی‌ها، پروتئین‌هایی در خون که با عفونت مبارزه می‌کنند، را شناسایی می‌کند. تست آنتی‌بادی آینده‌ی بسیار خوبی دارد زیرا به ما در درک فراگیری کووید-۱۹ در جوامعمان کمک می‌کند. اما امید اصلی همه ما، ساخت واکسن کرونا و انتشار انبوه آن است.

اما نباید به تست آنتی‌بادی برای پیش‌بینی دقیق ایمنی فرد در برابر عفونت، اطمینان کرد. این به این معناست که حتی اگر نتیجه‌ی تست آنتی‌بادی شما مثبت باشد، شما به قطعیت نخواهید دانست که مجددا به کووید-۱۹ مبتلا نخواهید شد. تا زمانی‌که پزشکان و دانشمندان این بیماری را بهتر بشناسند، همه باید به پیروی از توصیه‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی ادامه دهند.

نمونه‌ی خونی که در یک ویال جمع‌آوری شده به آزمایشگاه فرستاده شده و در آن‌جا، تستی برای بررسی حضور آنتی‌بادی‌ها در سرم خونی انجام می‌شود. حضور آنتی‌بادی‌ها به این معناست که بدن یک پاسخ ایمنی برای مبارزه ویروس داشته است.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.