جزوه حقوق مالکیت فکری جناب استاد نیکخواه

جزوه حقوق مالکیت فکری جناب استاد نیکخواه
نوع فایل
pdf
حجم فایل
1MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
730 بازدید
9,000 تومان 7,000 تومان٪22 تخفیف

جزوه حقوق مالکیت فکری جناب استاد نیکخواه

دانشجویان و دانش پژوهان گرامی فایل حاضر pdf جزوه حقوق مالکیت فکری جناب استاد نیکخواه می باشد. این فایل شامل ۵۷ صفحه جزوه بسیار مفید و ارزنده می باشد و در قالب فرمت pdf برای راحتی و مطالعه شما عزیزان تهیه گردیده و در دسترس قرارداده شده است. امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. برای دریافت فایل می توانید این فایل را از فروشگاه سایت مهرفایل خریداری و دانلود نمایید.

جزوه حقوق مالکیت فکری جناب استاد نیکخواه

تعریف کپی رایت و حقوق مؤلف
کپی رایت زیرمجموعه مالکیت ادبی و هنری، و شاخه ای از مالکیت فکری است.

و به هر تلاش مبتکرانه ای اطلاق می شود که این حق را به دارنده خود می دهد

تا بتواند اراده خویش را در تکثیر و بهره مندی از آثار مادی آن اعمال کند. کپی رایت نوعی حفاظت قانونی از آثار چاپ شده و چاپ نشده ادبی، علمی و هنری است.

این آثار به هر صورت که عرضه شده باشند، باید دارای ماهیتی قابل درک HTML باشند- یعنی دیده، شنیده یا لمس شوند، تا مورد حمایت این قانون قرار گیرند. اگر این اثر یک مقاله، نمایشنامه، ترانه، کد
یا هارد درایو کامپیوتر باشد هم، شامل قانون کپی رایت می شود.

CD ، یا گرافیک کامپیوتری باشد که قابل ثبت بر کاغذ، نوار کاست ترجمه ای از » مالکیت فکری « . حق نسخه برداری و انتشار آن، از مقدمه و پیش شرط های برخورداری از منافع اثر به شمار می رود
یاد کرده اند. مالکیت فکری دو بخش دارد» : بخش اول مربوط به مالکیت صنعتی« است، که برخی از حقوقدان ها از آن با تعبیر Intellectual Property اصطلاح است.« و بخش دوم مربوط به مالکیت ادبی و هنری یا » مالکیت ادبی و هنری معنوی است.

بررسی حق مؤلف در حقوق مدون و حق تکثیر در کامن لا
در نظام های قضایی کامن لا و حقوق مدون در مورد حقوق پدیدآورنده و سایر طرف های ذی نفع، تفاوت هایی وجود دارد. حق مؤلف و حق تکثیر هر دو در قرن ۳۸ میلادی برای پاسخ به مشکلات و مسائلی نظیر نابرابری در روابط پدیدآورنده و ناشران )اگر دارایی های فکری به رسمیت شناخته نشود ( و نیاز به ایجاد منبع درآمد دیگری برای پدیدآورندگان به وجود آمد.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.