جزوه درس احکام و معارف اسلامی (ویژه استخدامی)

جزوه درس احکام و معارف اسلامی (ویژه استخدامی)
نوع فایل
pdf
حجم فایل
5MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
794 بازدید
7,000 تومان 5,000 تومان٪29 تخفیف

جزوه درس احکام و معارف اسلامی (ویژه استخدامی)

دانشجویان و دانش پژوهان گرامی فایل حاضر pdf جزوه درس احکام و معارف اسلامی (ویژه استخدامی) می باشد .این فایل شامل ۱۳ صفحه جزوه بسیار مفید و ارزنده می باشد و در قالب فرمت pdf برای راحتی و مطالعه شما عزیزان تهیه گردیده و در دسترس قرارداده شده است. امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد.برای دریافت فایل می توانید این فایل را از فروشگاه سایت مهرفایل خریداری و دانلود نمایید.

جزوه درس احکام و معارف اسلامی  (استخدامی)

نو آوری های دین در دو بعد معارف و احکام است . معارف عرضه شده توسط قرآن در جایگاه بلندی قرار دارد.

و از هر گونه آلودگی و وهم پاک و از خرافات به دوراست .

از بعد احکام نیز علاوه بر جامع و کامل بودن ، از گرایش های انحرافی مبرا و خالص است . بشریت از دیر باز در مساله شناخت دستخوش اوهام و خرافات بوده است .

بدوی ترین قبایل تا متمدن ترین جوامع بشری آن روز ، باورهایی از جهان هستی و مبدا آفرینش و تقدیر و تدبیر داشتند .

که با حقیقت فاصله زیادی داشت و به تصوراتی خیال گونه می مانست . با داشتن چنین شناختی ، بشر آن روز هرگزنمی دانست از کجا آمده و چرا آمده و به کجا می رود .

انبیا با آنکه جواب این پرسش ها را داده بودند ، ولی گفتار انبیا با گذشت زمان دستخوش تحول و تحریف گردیده بود ، تا آنکه قرآن مجید از نو پاسخ های روشن و قاطعی در تمامی این زمینه ها ارائه نمود .

با مختصر مراجعه به گفته ها و نوشته های سلف ، در رابطه با مبدا و معاد و رازآفرینش و صفات جمال و جلال پروردگار و روش و شیوه های انبیای عظام و مقایسه آن با آنچه قرآن بیان داشته ، این تفاوت فاحش به خوبی آشکار می گردد . شاید تبیین این تفاوت ، برای کسانی که از عادات و رسوم و عقاید جاهلیت با خبر باشند چندان مشکل نباشد .

چه در یونان که مرکز دانش و بینش جهان آن روز به شمارمی رفت ، چه در جزیره العرب که دور افتاده ترین جوامع بشری به حساب می آمد ، حتی با مراجعه به کتب عهدین که رایج ترین نوشته های دینی آن دوران شناخته می شد ، این تفاوت آشکار می گردد .

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.