دانلود فایل مقاله روان کاوی و فرهنگ

دانلود فایل مقاله روان کاوی و فرهنگ
نوع فایل
pdf
حجم فایل
279KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
308 بازدید
8,000 تومان 6,000 تومان٪25 تخفیف

دانلود فایل مقاله روان کاوی و فرهنگ

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست فایل pdf مقاله روان کاوی و فرهنگ دکتر حسن مکارمی شامل سه مقاله روان کاوی وفرهنگ ۱و ۲و ۳ می باشد. این فایل شامل ۱۹ صفحه بسیار ارزشمند و مفید می باشد. و در غالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت مهر فایل خریداری و دانلود نمایید.

دانلود فایل مقاله روان کاوی و فرهنگ

در سه نوشتاری که زیر عنوان “روا نکاوی و فرهنگ” خواهید خواند، بر آنم تا حوزه های روان شناختی

شامل روا نکاوی، روا نپزشکی،روا نشناسی و روا ندرمانی و نقش فرهنگ در ابعاد نظری و بالینی آنها را بشکافم.

این سه گفتار شامل این بخش ها هستند: پیشگفتار، چهار میدان روا نشناختی روانکاوی، ر هآورد زیگموند فروید، ر هآورد ژاک لکان و روانکاوی کاربردی. در سلسله مقالات آینده نیز تلاش خواهم کرد که به نقش وتا ٽیرات متقابل پژوهش های حوزه علو م انسانی و روا نشناختی و روانکاوی د ر ایران و جهان، رابط ه با دولتها و ساختار اداری بپردازم .

پیشگفتار: بدون پرداختن به مفهوم روانشناختی و فرهنگ، سخن از روانکاوی عملا ناممکن است. به همین دلیل پس از بحث کوتاهی در مورد میدانهای گوناگون شناخت روان آنهم به گون های فشرده به روانکاوی نظری و بالینی می پردازم و در انتها رابطه روانکاوی و فرهنگ را می شکافم. در گشایش سخن و برای روشن ساختن گفته ام، شایسته است به نام هنگاری بین اینشتین و فروید بپردازیم.

در سال ١٩٣۲ آلبرت اینشتین که تجربه جنگ جهانی اول را پشت سر خود داشت در نامه ای به زیگموند فروید آقای فروید عزیز آیا در مقابل فاجعه شوم جنگ راه نجاتی برای بشریت « : نگرانی خود را از وضع جهان بیان می کند وجود دارد؟ چرا باید انسا نها این طور بی رحمانه همدیگر را بکشند؟

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.