دانلود فایل پاورپوینت سیستم های اطلاعات بازاریابی

دانلود فایل پاورپوینت سیستم های اطلاعات بازاریابی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
1MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
347 بازدید
8,000 تومان 6,500 تومان٪19 تخفیف

دانلود فایل پاورپوینت سیستم های اطلاعات بازاریابی

دانشجویان و دانش پژوهان گرامی فایل حاضر پاورپوینت سیستم های اطلاعات بازاریابی می باشد. این فایل شامل ۲۲ اسلاید قایل ویرایش بسیار مفید و ارزنده می باشد و در قالب فرمت ppt برای راحتی و مطالعه شما عزیزان تهیه گردیده و در دسترس قرار داده شده است. امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. برای دریافت فایل می توانید این فایل را از فروشگاه سایت مهرفایل خریداری و دانلود نمایید.

دانلود فایل پاورپوینت سیستم های اطلاعات بازاریابی

انفجار اطلاعات بازار یابی:

  • منابع پژوهش  بازار
  • مقدار داده ها

ابزار رشد فزاینده سود در سیستم های اطلاعات بازاریابی (MKIS) بوده است.

سیستم های اطلاعات بازاریابی (MKIS) چیست ؟

طراحی یک سیستم رسمی به منظور ایجاد یک جریان منظم و ساماندهی اطلاعات مفید به منظور استفاده و تحلیل تصمیم گیران بازاریابی (لاموت و مارشال(۱۹۹۲))

MKIS بر سه جزء کلیدی تاکید می کند:

  • ۱- انعطاف پذیر باشد .
  • ۲-  به روز نگهداری شوند
  • ۳- دسته بندی اطلاعات

ویژگی های مهم MKIS

آنها تعاریف سخت افزار و نرم افزار کامپیوتر را محدود نمی کنند.

تعریف آنها مستلزم جریان های منظم و سازمان دهی شده اطلاعات است .

اطلاعات باید مربوط به تصمیم گیری ها باشد.

مدیران بازاریابی از سیستم ، انتظار انجام تحلیل های بیشتری را دارند.

کاربران اطلاعات بازاریابی:

مدیر ارشد بازاریابی

مدیریت میانی بازاریابی فعالیتهایی از قبیل طرح ریزی ،پژوهش بازار، تبلیغات فروش و ….

مدیران سایر امور

یک پارچگی بازاریابی تولید:

ایجاد یک نقش مرکزی برای بازاریابی و نیز سیستم های اطلاعات بازاریابی شرکت اهمیت دارد.

هدف تولیدهدف بازاریابیزمینه مغایرت
مدل های کم و ساده

محصولات استوک

طراحی ، تغییرات فقط ضروری ، ریسک کم

مدل های زیاد و پیچیده

خصوصیات مشتری

تغییرات فوری محصول ، ریسک زیاد

تفاوت مدیریت

۱- طول یا عرض خط تولید

۲- سفارش تولید

۳- تغییرات خط تولید

تفاوت مدیریت
انعطاف پذیریتغییر دائمی۴- زمان بندی محصول
ارزشیابی ” مناسب“ سفارش ها بطور جدیقبول تمام سفارش ها۵- برنامه ریزی قابلیت/گنجایش
قابل اطمینان بودن مدیریت
تا حد امکان زود، بدون فهرست موجودیبی واسطه و فوری ، فهرست موجودی فراوان۷- توزیع
کنترل قابل قبول و منطقیاستاندارهای عالی۸- کنترل کیفیت

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.