فایل جزوه درس خطای پزشکی

فایل جزوه درس خطای پزشکی
نوع فایل
pdf
حجم فایل
2MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
545 بازدید
8,000 تومان 6,000 تومان٪25 تخفیف

فایل جزوه درس خطای پزشکی

دانشجویان و دانش پژوهان گرامی فایل حاضر pdf جزوه درس خطای پزشکی می باشد. این فایل شامل ۲۴ صفحه جزوه بسیار مفید و ارزنده می باشد و در قالب فرمت pdf برای راحتی و مطالعه شما عزیزان تهیه گردیده و در دسترس قرارداده شده است. امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. برای دریافت فایل می توانید این فایل را از فروشگاه سایت مهرفایل خریداری و دانلود نمایید.

جزوه درس خطای پزشکی

توضیح ذیل خارج از متن جزوه می باشد:

مشکل «خطاهای پزشکی» به عنوان یک موضوع بسیار جدی، از نظر آسیب های قابل پیشگیری برای بیمار،

دستیابی به درمان موثر و کنترل هزینه های بهداشتی و درمانی شناخته شده است.

پیشگیری از «خطاهای پزشکی» ممکن است به ظاهر وظیفه ای نسبتا ساده به نظر برسد و با افزایش دانش و آگاهی، وقوع برخی پیشرفتها گزارش شده است.

اما انجام پژوهشهای معقول، قابل قبول و راهکارهای و معیارهای اصلاحی پیشگیرانه ی موثرتر، هنوز هم با مقاومت های سرسختانه ای مواجه است. اثبات گردیده است که خطای پزشکی پدیده ی سرسخت و دشواری می باشد. این کتاب حاوی منابع عقاید و نظرات، و روشهای مفیدی است که می تواند به شکل انتخابی برای کاهش میزان تحمل ناپذیر خطاها، اشتباهات، قصورات یا نواقص غیر قابل قبول در عملکرد قابل انتظار انسان به کار رود. با شناخت دانش و انگیزه ی هدفمند بهتر، پیشرفت های سریعی در اصول مدیریت خطاهای پزشکی به وقوع خواهد پیوست.

از دیدگاه دین مبین اسلام، انسان از ارزش والائی برخوردار است تا جایی که خداوند کریم به او ظرفیت خلیفه اللهی شدن عنایت فرموده است. طبیعی است که حراست از سلامت و جان چنین موجود ارزشمندی وظیفه مقدسی است که بعهده خود افراد، جامعه و به ویژه پزشکان و گروه پزشکی است. اصولاً هدف غائی از انتخاب رشته پزشکی و ورود به صحنه ارائه مراقبتهای سلامت باید کسب رضای خداوند متعال باشد.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.