فایل جزوه فصل اول درس فیزیک یازدهم

فایل جزوه فصل اول درس فیزیک یازدهم
نوع فایل
pdf
حجم فایل
3MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
642 بازدید
9,000 تومان 7,000 تومان٪22 تخفیف

فایل جزوه فصل اول درس فیزیک یازدهم

دانشجویان و کاربران گرامی: فایل حاضر pdf جزوه فصل اول درس فیزیک یازدهم می باشد. این فایل شامل۸۱ صفحه جزوه شامل شرح کامل و خط به خط مطالب کتاب ،مثالهای متنوع با پاسخ آنها ،تمرینات گام به گام و تکمیلی ،تستهای متنوع و کنکوریبا کیفیت عالی می باشد که در قالب فرمت pdf تهیه شده و در دسترس شما عزیزان قرار داده شده است . امیدواریم که مفید بوده و مورد استفاده شما عزیزان واقع گردد .در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت مهرفایل خریداری و دانلود نمایید.

جزوه فصل اول درس فیزیک یازدهم

در ادامه این مطلب جزوه فصل اول فیزیک یازدهم تجربی برای استفاده شما دانش آموزان گرامی قرار گرفته است. همان طور که می دانید جزوه فیزیک یازدهم تجربی دارای درس نامه کامل به همراه نمونه سوالات مختلف می باشد و هم چنین در پایان هر فصل از جزوه فیزیک مقطع یازدهم تجربی نیز نکات کلیدی و کاربردی برای سهولت استفاده دیجی کنکوری های عزیز درج شده است.

توضیحات مهم جزوه فصل اول فیزیک یازدهم تجربی که در خصوص الکتریسته ساکن می باشد را با هم مرور می کنیم :

بارداری در اجسام باردار : هر جسمی حاوی بار است و اجسام می توانند دارای بار مثبت، منفی و یا خنثی باشند. در صورتی که تعداد الکترون ها و پروتون ها برابر باشند جسم خنثی می باشد و در غیر این صورت جسم منفی یا مثبت است.

موضوع دوم درس نامه فصل جزوه فصل اول فیزیک یازدهم تجربی در خصوص جسم رسانا و نارسانا می باشد که در توضیح این قسمت آمده است :

برخی از مواد جاذبه بسیار زیادی دارند و الکترون را در مدار خود نگه می دارند و ویژگی دیگر سایر اجسام نیز از دست دادن الکترون است که این مفهوم در مبحث اجسام رسانا و نارسانا بسیار کاربردی و کلیدی می باشد.

شما عزیزان می توانید جزوه فصل اول فیزیک یازدهم تجربی را از این قسمت دانلود کنید و با مطالعه آن به مبحث الکتریسته ساکن تسلط کامل پیدا کنید.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.