فایل پاورپوینت حسابداری میانه ۲

 فایل پاورپوینت حسابداری میانه ۲
نوع فایل
PPT
حجم فایل
2MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
445 بازدید
14,000 تومان 12,000 تومان٪14 تخفیف

 فایل پاورپوینت حسابداری میانه ۲ 

دانشجویان و دانش پژوهان گرامی فایل حاضر پاورپوینت حسابداری میانه ۲ می باشد. این فایل شامل ۳۹۱ اسلاید قابل ویرایش و بسیار مفید و ارزنده می باشد و در قالب فرمت ppt برای راحتی و مطالعه شما عزیزان تهیه گردیده و در دسترس قرارداده شده است. امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. برای دریافت فایل می توانید این فایل را از فروشگاه سایت مهرفایل خریداری و دانلود نمایید.

 فایل پاورپوینت حسابداری میانه ۲

توضیح فایل

دانشجویان و کاربران گرامی : فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست,کامل ترین و برترین پاورپوینت کتاب حسابداری میانه ۲ می باشد.

این فایل در قالب ppt  و شامل ۳۹۱ اسلاید قابل ویرایش، شامل فصل اول:

مقدمه: پیدایش شرکت های سهامی، فصل دوم: نکاتی در مورد سهام سرمایه، فصل سوم:

سود تقسیم نشده و سود سهام، فصل چهارم: اوراق قرضه می باشد. این فایل در غالب فرمت ppt هم اکنون آماده دانلود می باشد . امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل زیبا و ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.

مقدمه:پیدایش شرکتهای سهامی

تا پایان قرن هیجدهم میلادی واحدهای انتفاعی یا به صورت موسسات انفرادی و یا به صورت شرکتهای غیر سهامی یعنی با مالکیت چند نفر شریک تاسیس می گردید .به علت اوضاع سیاسی در اروپا در قرن هفدم و هیجدهم و پیشرفت علم مخصوصاً علوم تجربی و استفاده کاربری از آنها در معیشت افراد بشر مثلاٌ در کشاورزی استفاده از ماشین تخم پاشی که توسط جتروتال بین سالهای ۱۶۴۷ تا ۱۷۴۱ اختراع شده بود و یا استفاده از ماکوی پرنده در صنایع پوشاک که توسط جیمز وات برای ساختن کندانسور . تبدیل حرکت متناوب پیستون ماشین بخار به حرکت دورانی صورت گرفته همگی باعث پیدایش انقلاب صنعتی در جهان که در اواخر قرن هیجدهم شروع شده و هم چنان تداوم یافته گردیده است .

همزمان با پیشرفت علوم تجربی کشورهای اروپائی معروف شروع به گسترش قلمرو تجارتی خود نموده و علاوه بر تسلط بر بازارهای کشورهای دیگر مستعمرات خود را بسط و توسعه دادند در نتیجه عوامل فوق سرمایه داران برای استفاده بیشتر به فکر استفاده از پولهای اندک مردم افتاده واقدام به تاسیس شرکتهای سهامی به صورت محدود در اروپا تشکیل شدند ( به نقل از صفحه ۸ کتاب تاریخ اروپا تالیف لیتل فیلد (ترجمه فریده قرجه داغی)

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.