فایل پاورپوینت دانشگاه آیووا  

فایل پاورپوینت دانشگاه آیووا  
نوع فایل
PPT
حجم فایل
7MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
563 بازدید
8,000 تومان 6,300 تومان٪21 تخفیف

فایل پاورپوینت دانشگاه آیووا      

دانشجویان و دانش پژوهان گرامی فایل حاضر پاورپوینت دانشگاه آیووا شامل ۲۹ اسلاید زیبا و مفید و قابل ویرایش و درقالب فرمت ppt برای راحتی و مطالعه شما عزیزان تهیه گردیده و در دسترس قرارداده شده است. امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد.برای دریافت فایل می توانید این فایل را از فروشگاه سایت مهرفایل خریداری و دانلود نمایید.

فایل پاورپوینت دانشگاه آیووا

دانشگاه آیووا (به انگلیسی: University of Iowa) یکی از دانشگاه‌های ایالات متحده آمریکا بوده که در شهر آیووا سیتی در ایالت آیووا واقع است. این دانشگاه شامل ۱۱ دانشکده‌است. دانشگاه آیووا در رده دانشگاه‌های با فعالیت تحقیقاتی فراوان در گروه بندی دانشگاه‌های تحصیلات تکمیلی کارنگی شناخته می‌شود و عضو انجمن دانشگاه‌های آمریکایی٬ آیوی لیگ عمومی و ده کنفرانس بزرگ می‌باشد. این دانشگاه در ۲۵ فوریه سال ۱۸۴۷ با نام دانشگاه ایالت آیووا تأسیس شد.

محل قرارگیری مدرسه هنر و تاریخ هنر، دانشگاه آیووا (Lowa) تمامی مشخصات سایتی ایده آل را دارد؛ زمینی وسیع و گسترده، خارج از بافت فشرده شهری و در میان طبیعتی پوشیده از درختان با چشم اندازهای زیبا و در مجاورت رودخانه ای عریض.

طرح ساختمان جدید این دانشکده توسط دفتر معماری استیون هال (Steven Holl) معمار برجسته آمریکایی طراحی شده و در فهرست برترین ساختمان های آموزشی ایالات متحده آمریکا قرار دارد. نحوه گستردگی ساختمان در زمین به نحوی است که ارتباط بصری مناسبی با تپه های آهکی مجاور ساختمان داشته و فضایی آرامش بخش و به دور از هرگونه آلودگی صوتی را برای تحصیل دانشجویان رشته های هنر و تاریخ هنر فراهم آورده است. به موجب این موفقیت هاست که هیات داوری AIA نیز به عنوان یکی از معتبرترین انجمن های معماری، از ترکیب هوشمندانه ساختار این بنا با سایت پیرامون تقدیر نموده است.

این دانشگاه شامل بیمارستان و درمانگاه های دانشگاه آیووا است که در سطح ملی به عنوان یکی از بهترین بیمارستانهای امریکا شناخته می‌شود. در واقع، بر اساس رده بندی‌های ایالات متحده سه دپارتمان این دانشگاه در رده یکی از ده دپارتمان برتر در سراسر ایالات متحده قرار می‌گیرد که شامل گوش و حلق و بینی (چهارم) چشم پزشکی و علوم تجسمی (ششم) استخوان، مفاصل و توانبخشی (نهم) می‌شود. دانشگاه آیووا جزو اولین دانشگاه‌های آمریکا است که به زنان مدرک حقوق می‌داد.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.