فایل پاورپوینت نظریه تحلیل رفتار متقابل (اریک برن) 

فایل پاورپوینت نظریه تحلیل رفتار متقابل (اریک برن) 
نوع فایل
ppt
حجم فایل
3MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
770 بازدید
11,000 تومان 9,000 تومان٪18 تخفیف

فایل پاورپوینت نظریه تحلیل رفتار متقابل (اریک برن) 

دانشجویان و دانش پژوهان گرامی فایل حاضر پاورپوینت نظریه تحلیل رفتار متقابل (transactional analysis (اریک برن) می باشد. این فایل شامل ۸۱ اسلاید قایل ویرایش بسیار مفید و ارزنده می باشد و در قالب فرمت ppt برای راحتی و مطالعه شما عزیزان تهیه گردیده و در دسترس قرار داده شده است. امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. برای دریافت فایل می توانید این فایل را از فروشگاه سایت مهرفایل خریداری و دانلود نمایید.

فایل پاورپوینت نظریه تحلیل رفتار متقابل (اریک برن) 

زندگی نامه اریک برن (Eric Berne)

اریک برن (Eric Berne) در ۱۰ می ۱۹۱۰ در شهر مونترال کانادا به دنیا آمد.
پدرش دکتر دیوید هیلر برنشتاین، پزشک عمومی و مادرش سارا گوردون برنشتاین، یک نویسنده و ویراستار حرفه‌ای بود. اریک تنها یک خواهر به نام گریس داشت که ۵ سال از او کوچک‌تر بود. پدرش در سن ۳۸ سالگی با بیماری سل در گذشت.
اریک پا در جای پدر گذاشت و دوره پزشکی را با موفقیت به پایان برد. سپس دوره تخصصی جراحی عمومی را شروع کرد و در سال ۱۹۳۵ از دانشکده پزشکی مک‌گیل فارغ‌التحصیل شد.
پس از آن به مدّت ۲ سال در کلینیک روان‌پزشکی دانشکده پزشکی دانشگاه ییل به کار پرداخت.


اریک در سال ۱۹۴۱ به موسسه روانکاوی نیویورک پیوست خودش توسط پل فدرن مورد روانکاوری قرار گرفت. کار حرفه‌ایش در روان پزشکی را در بیمارستانی در نیویورک آغاز کرد.
اریک در خلال جنگ جهانی دوم به عنوان روان‌پزشک به ارتش آمریکا پیوست.

در سال ۱۹۴۶ خدمتش در ارتش خاتمه یافت و کار حرفه‌ایش را در مرکز روانکاوی سانفرانسیسکو از سر گرفت. در آنجا توسط اریک اریکسون مجدداً مورد روانکاوی قرار گرفت.

اریک برن در سال ۱۹۴۹ برای دومین بار ازدواج کرد. همسر دومش سه فرزند از شوهر قبلیش داشت و صاحب دو پسر نیز از اریک شد. امّا این ازدواج نیز در سال ۱۹۶۴ به جدایی انجامید.

رویکرد جدید به روان‌درمانی را در سال ۱۹۵۶ ابداع کرد. در این سال او دو مقاله معروف به نام «شهود: تصویر ایگو» و «حالت‌های ایگو در روان درمانی» منتشر کرد.
در این مقاله دوم بود که او مفهوم «کودک، بالغ و والد» و روش سه دایره‌ای برای نمایش آن را معرفی کرد. او نظریه جدید خود را تحلیل ساختاری نامید.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.