مجموعه تست های فیزیولوژی آزمون های کارشناسی ارشد و دکترای ۲۰ سال اخیر

مجموعه تست های فیزیولوژی آزمون های کارشناسی ارشد و دکترای ۲۰ سال اخیر
نوع فایل
pdf
حجم فایل
1MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
746 بازدید
9,000 تومان 7,000 تومان٪22 تخفیف

 مجموعه تست های فیزیولوژی آزمون های کارشناسی ارشد و دکترای ۲۰ سال اخیر

دانشجویان و دانش پژوهان گرامی فایل حاضر pdf  دو فصل اول مجموعه تست های فیزیولوژی آزمون های کارشناسی ارشد و دکترای ۲۰ سال اخیر وزارت بهداشت رشته های فیزیولوژی و تغذیه سالهای ۷۴-۷۵ تا ۹۴-۹۵ ویژه داوطلبین آزمون های کارشناسی ارشد و دکترای تخصصی وزارت بهداشت می باشد. این فایل شامل ۷۵ صفحه و دوفصل نمونه سوال بسیار مفید و ارزنده می باشد و در قالب فرمت pdf برای راحتی و مطالعه شما عزیزان تهیه گردیده و در دسترس قرارداده شده است. امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. برای دریافت فایل می توانید این فایل را از فروشگاه سایت مهرفایل خریداری و دانلود نمایید.

مجموعه تست های فیزیولوژی آزمون های کارشناسی ارشد و دکترای ۲۰ سال اخیر

فهرست
فصل ۱: سلول، غشا و فیزیولوژی عمومی
پاسخنامه فصل سلول، غشا و فیزیولوژی عمومی
فصل ۲: عصب و عضله
پاسخنامه فصل عصب و عضله

کتابی که پیشروی شماست، مجموعه کاملی از سوالات ۲۰ سال اخیر آزمون دکتری و ارشد درس فیزیولوژی همراه با پاسخ های تشریحی می باشد. در پاسخگویی به سوالات عمدتاً از کتاب های فیزیولوژی گایتون، گنونگ و برن و لوی استفاده شده است.

فیزیولوژی دانش بررسی نحوه کارکرد اندام‌های مختلف بدن است. فیزیولوژی از شاخه‌های زیست‌شناسی که خود به زیرشاخه‌های فیزیولوژی جانوری، فیزیولوژی دامی، فیزیولوژی گیاهی، فیزیولوژی سلولی و فیزیولوژی پزشکی (انسانی)، نوروفیزیولوژی، فیزیولوژی ورزشی و… تقسیم می‌شود.

در فیزیولوژی به بررسی کارکرد اندام‌های (ارگان) مختلف بدن مثلاً وظیفه قلب در بدن، وظیفه مخچه در بدن، وظیفه کلیه در بدن، اعمال ششها در بدن و غیره و درک دقیق عملکرد این ارگانها و سیستم‌ها با کمک روابط و اصول فیزیک و ریاضی، پرداخته می‌شود.

بعنوان مثال در فیزیولوژی سیستم تنفسی، توسط قوانین فیزیکی مربوط به موج، شاره، فشار و غیره به محاسبه حجم هوای مورد نیاز هرکدام از شش‌ها و مشکلات و بیماریهای مربوط به آن و تغییر در محاسبات، در صورت تغییر در محیط بعلت یک بیماری، پرداخته می‌شود.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.