پاورپوینت اصول طراحی کارخانه مواد غذایی

 پاورپوینت اصول طراحی کارخانه مواد غذایی
نوع فایل
PPT
حجم فایل
887KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
507 بازدید
9,000 تومان 7,000 تومان٪22 تخفیف

 پاورپوینت اصول طراحی کارخانه مواد غذایی

دانشجویان و دانش پژوهان گرامی فایل حاضر پاورپوینت اصول طراحی کارخانه مواد غذایی می باشد. این فایل شامل ۶۸ اسلاید قابل ویرایش و بسیار مفید و ارزنده می باشد و در قالب فرمت ppt برای راحتی و مطالعه شما عزیزان تهیه گردیده و در دسترس قرارداده شده است. امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. برای دریافت فایل می توانید این فایل را از فروشگاه سایت مهرفایل خریداری و دانلود نمایید.

 پاورپوینت اصول طراحی کارخانه مواد غذایی

توضیح فایل

دانشجویان وکاربران گرامی : فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست,کامل ترین پاورپوینت طراحی کارخانه صنایع غذایی می باشد. این فایل شامل ۶۸ اسلاید زیبا و سودمند در زمینه تعاریف اهداف ومراحل طراحی یک کارخانه صنایع غذایی می باشد. این فایل در غالب فرمت ppt هم اکنون آماده دانلود می باشد . امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل زیبا و ارزشمند را از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

تعاریف و قلمرو طراحی کارخانه

  • نحوه تولید کالا یا ارایه خدمات طرح ریزی شده،
  • شمای کف کارخانه که نحوه قرار گرفتن ساختمانها در محوطه کارخانه، چیدن ماشین آلات و تجهیزات در داخل سالن تولید، شبکه های تاسیساتی
  • قلمرو طراحی: حمل و نقل، دریافت (تخلیه بار)، انبار مواد، قطعات و محصولات نهایی، تولید، بسته بندی، انتقال مواد، خدمات کارمندی، فعالیتهای کمک تولیدی، ارسال (بارگیری)، ادارات، ساختمانها، زمین، محل کارخانه، ایمنی، ضایعات

طراحی کارخانه

طراحی کارخانه یکی از مهم ترین و جالب ترین بخشهای رشته مهندسی صنایع است که در مورد ترتیب فیزیکی قرار گرفتن تجهیزات و نیروی انسانی صحبت می کند . هدف اصلی ((طراحی کارخانه)) طرح ریزی ترتیب قرار گرفتن این تجهیزات و نیروی انسانی بنحوی است که حداکثر راندمان در تولید محصول بدست آید .

لازمه ی بر آوردن این هدف آنست که در این طرح چه در مورد مواد و چه در مورد نیروی انسانی میزان حمل و نقل ها و حرکات به حداقل برسد تا زمان کمتری توسط یک حرکت یا حمل و نقل صرف شود . بطور کلی هر چه زمان تولید یک محصول کمتر باشد .هزینه های اضافی آن از جمله هزینه های کارگری و غیره نیز بمراتب کمتر خواهد شد.
طراحی کارخانه یکی از مضامین اصلی مهندسی صنایع است و سالهاست که مهندسین صنایع بکار در این زمینه اشتغال دارند. کار آنها در واقع به طراحی نحوه ی استقرار اجزا فیزیکی فعالیتها بطور عام و فعالیتهای صنعتی بطور خاص مربوط می گردد.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.