پاورپوینت حسابداری پیشرفته (۱) دانشگاه پیام نور

پاورپوینت حسابداری پیشرفته (۱) دانشگاه پیام نور
نوع فایل
PPT
حجم فایل
858KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
767 بازدید
9,500 تومان 8,000 تومان٪16 تخفیف

پاورپوینت حسابداری پیشرفته (۱) دانشگاه پیام نور

دانشجویان و کاربران گرامی : فایلی که اکنون معرف حضور شماست فایل جامع پاورپوینت حسابداری پیشرفته (۱) دانشگاه پیام نورمی باشد  این فایل شامل ۳۶۷ اسلاید زیبا ، سودمند و قابل ویرایش می باشد و در قالب فرمت pt تهیه شده است که هم اکنون آماده دانلود می باشد .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند را با مناسب ترین قیمت از فروشگاه سایت مهر فایل خریداری و دانلود نمایید.

پاورپوینت حسابداری پیشرفته (۱) دانشگاه پیام نور

تاجر شخصی است که مالکیت و اداره یک موسسه انفرادی را به عهده داردوسازمان تشکیلاتی عملیات وی ساده ترین شکل را دارد وقتی عملیات تجارتی او گسترش می یابد به سرمایه بیشتری نیاز خواهد داشت.

شرکت تضامنی

شرکت تضامنی شرکتی است که تحت اسم مخصوص برای امور تجاری بین دویا چند نفربا مسئولیت تضامنی تشکیل می شود. دراسم شرکت تضامنی باید عبارت شرکت تضامنی و لااقل یک نفرازشرکا ذکر شود .شرکت تضامنی اگر دارایی کافی برای تآدیه تمام قروض نداشته باشد هریک ازشرکاء شرکت  مسئول پرداخت تما م قروض شرکت می باشند هرقراری بین شرکا برخلاف این باشد درمقابل اشخاص ثالث بی اثر است.

شرکت تضامنی مشابه موسسات انفرادی است بجزانکه در مالکیت های انفرادی فقط شخص مالک است که موسسه را اداره مینماید درحالی که درشرکتهای تضامنی دو یا چند نفردرمالکیت ان سهیم می باشند.

انواع شرکاء: درشرکت تضامنی شرکا به صورت مختلف ظاهرمی شوند که عبارتنداز:

  1. شریک فعال
  2. شریک غیرفعال
  3. شریک اسمی یا ظاهری
  4. شریکی که فقط دستور مهاجرت دارند
  5. شریک فرعی
  6. شریک لفظی یا حرفی

در شرکت تضامنی شرکائی هستند که به طور فعال در هدایت امور تجارت مشارکت دارند که در این صورت به انها شریک فعال یا واقعی می گویند. شرکائی هستند که در امور تجارت به طور فعال شرکت نمی نمایند که انها راشریک غیر فعال ( خفته  ) مینامند.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.