پاورپوینت شش سیگما و نقش آن در افزایش بهره وری

پاورپوینت شش سیگما و نقش آن در افزایش بهره وری
نوع فایل
PPT
حجم فایل
604KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
647 بازدید
9,000 تومان 7,000 تومان٪22 تخفیف

پاورپوینت شش سیگما و نقش آن در افزایش بهره وری

دانشجویان و دانش پژوهان گرامی فایل پاورپوینت شش سیگما و نقش آن در افزایش بهره وری می باشد .این فایل شامل ۴۰ اسلاید قابل ویرایش بسیار مفید و ارزنده می باشد و در قالب فرمت ppt برای راحتی و مطالعه شما عزیزان تهیه گردیده و در دسترس قرارداده شده است. امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد.برای دریافت فایل می توانید این فایل را از فروشگاه سایت مهرفایل خریداری و دانلود نمایید.

پاورپوینت شش سیگما و نقش آن در افزایش بهره وری

دانشجویان و کاربران گرامی : فایلی که اکنون معرف حضور شماست فایل جامع پاورپوینت شش سیگما و نقش آن در افزایش بهره وری می باشد .

این فایل شامل ۴۰ اسلاید زیبا و سودمند و قابل ویرایش با کیفیت بسیار عالی و در قالب فرمت ppt تهیه شده است.

که هم اکنون آماده دانلود می باشد .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد.

در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند را با مناسب ترین قیمت از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید

پاورپوینت شش سیگما و نقش آن در افزایش بهره وری

سیگما (σ) حرف هیجدهم از حروف الفبای یونانی و از شاخصهای مهم پراکندگی به نام انحراف معیار و در واقع مقیاسی برای سنجش انحراف است.

سیگما بیانگر آن است که یک فرآیند چه اندازه از حالت مطلوب خود منحرف شده است،

لذا در واقع استعاره ای است برای دقت فوق‌العاده در کاهش هزینه‌های کیفیت.

استعاره‌ای که اهمیت محاسبات دقیق در فرآیند تولید و ارایه خدمات را مورد تاکید قرار می‌دهد.

نخستین بار شش سیگما در سال ۱۹۸۰ مطرح گردید و شرکت های بزرگ آمریکا

( همچون موتورولا ) آن را سرلوحه عملکرد خود قرار دادند و دستاوردهای علمی ارزنده ای نیز داشتند.

این روش بعدها مورد توجه اروپایی ها و ژاپنی ها قرار گرفت. نام شش سیگما را به بیل اسمیت در دهه هفتاد نسبت می دهند. وی هم اکنون پدر شش سیگما خوانده می شود.

شش سیگما :

یک روش جامع بهبود اثربخشی سازمانی است که در درون خود از ساختار، برنامه و ابزارهای توانمند مدیریت کیفیت برخوردار است.

به معنی تلاش برای نزدیکی هرچه بیشتر به درجه تکامل و برتری در تولید و ارائه خدمات است.

بهبود رضایت مشتری است که دستیابی به این هدف از راه کاهش و از بین بردن ضایعات محصولات یا خدمات دارای نقص امکان پذیر است.

یک فلسفه است چون به کمک آن خطای کمتری در کار ایجاد میگردد ؛

یک اندازه گیری آماری است چون به دقت اندازه گیری محصول , خدمت و فرآیند کمک میکند ؛

ابزار اندازه گیری است چون سیستم اندازه گیری ایجاد میکند ؛

یک استراتژی تجاری است ، چون کیفیت بالا ، هزینه را کاهش میدهد .

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.