پاورپوینت فرهنگ سازمانی و تنوع فرهنگی

 پاورپوینت فرهنگ سازمانی و تنوع فرهنگی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
407KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
464 بازدید
7,000 تومان 5,000 تومان٪29 تخفیف

 پاورپوینت فرهنگ سازمانی و تنوع فرهنگی

دانشجویان و دانش پژوهان گرامی فایل حاضر پاورپوینت فرهنگ سازمانی و تنوع فرهنگیمی باشد. این فایل شامل ۱۷ اسلاید بسیار مفید و ارزنده و قابل ویرایش می باشد و در قالب فرمت ppt برای راحتی و مطالعه شما عزیزان تهیه گردیده و در دسترس قرارداده شده است. امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. برای دریافت فایل می توانید این فایل را از فروشگاه سایت مهرفایل خریداری و دانلود نمایید.

 پاورپوینت فرهنگ سازمانی و تنوع فرهنگی

توضیح فایل

کاربران و دانشجویان گرامی فایل حاضر برترین و کامل ترین فایل پاورپوینت فرهنگ سازمانی و تنوع فرهنگی می باشد. این فایل شامل ۱۷ اسلاید زیبا ,آموزنده و سودمند, مفید و قابل ویرایش می باشد که؛ هم اکنون آماده دانلود می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل بسیار ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

ویژگی های فرهنگ سازمانی

۱ـ خلاقیت فردی: میزان مسئولیت، آزادی عمل و استقلالی که افراد دارند.
2ـ ریسک‌پذیری: میزانی که افراد تشویق می‌شوند تا ابتکار عمل به خرج دهند، دست به کارهای مخاطره‌ آمیز بزنند و بلند پرازی کنند.
3ـ رهبری: میزانی که سازمان هدفها و عمل کردهایی را که انتظار می‌رود انجام شود، مشخص می‌نماید.
4ـ یکپارچگی: میزان یا درجه‌ای که واحدهای درون سازمان به روش هماهنگ عمل می‌کنند.
5ـ حمایت مدیریت: میزان یا درجه‌ای که مدیران با زیردستان خود ارتباط را برقرار می‌کنند، آنها را یاری می‌دهند و یا از آنها حمایت می‌کنند.
6ـ کنترل: تعداد قوانین و مقررات و میزان سرپرستی مستقیم که مدیران بر رفتار افرادی اعمال می‌کنند.
7ـ هویت: میزان یا درجه‌ای که افراد، کل سازمان و نه گروه خاص یا رشته‌ای که فرد در آن تخصص دارد را معرف خود می‌دانند.
8ـ سیستم پاداش: میزان یا درجه‌ای که شیوۀ تخصیص پاداش یعنی افزایش حقوق و ارتقای مقام  بر اساس شاخص های عملکرد کارکنان قرار دارد نه بر اساس سابقه، پارتی‌بازی و از این قبیل شاخص ها.
9ـ سازش با پدیدۀ تعارض: میزان یا درجه‌ای که افراد تشویق می‌شوند با تعارض بسازند و پذیرای انتقادهای آشکار باشند.

۱۰ـ الگوی ارتباطی: میزان یا درجه‌ای که ارتباطات سازمانی به سلسله مراتب احتیاجات رسمی محدود می‌شود.

جیمز پرسی همین ویژگی ها را با اندکی تفاوت به شرح زیر بیان می‌کند:

۱ـ هویت یا شخصیت افراد
2ـ اهمیت کار گروهی
3ـ نگرش کارکنان
4ـ یکپارچگی
5ـ کنترل و سرپرستی

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.