پاورپوینت نحوه استفاده از QFD در تدوین استراتژی های رقابتی تولید و عملیات

 پاورپوینت نحوه استفاده از QFD در تدوین استراتژی های رقابتی تولید و عملیات
نوع فایل
ppt
حجم فایل
667KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
485 بازدید
9,000 تومان 7,000 تومان٪22 تخفیف

 پاورپوینت نحوه استفاده از QFD در تدوین استراتژی های رقابتی تولید و عملیات

دانشجویان و دانش پژوهان گرامی فایل حاضر پاورپوینت نحوه استفاده از QFD در تدوین استراتژی های رقابتی تولید و عملیات می باشد. این فایل شامل ۳۸ اسلاید بسیار مفید و ارزنده و قابل ویرایش می باشد و در قالب فرمت ppt برای راحتی و مطالعه شما عزیزان تهیه گردیده و در دسترس قرارداده شده است. امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. برای دریافت فایل می توانید این فایل را از فروشگاه سایت مهرفایل خریداری و دانلود نمایید.

 پاورپوینت نحوه استفاده از QFD در تدوین استراتژی های رقابتی تولید و عملیات

استفاده از QFD در برنامه ریزی استراتژیک تولید صنعتی در NPM

گام ۱) تعریف محیط کسب و کار-

در این مرحله مدیریت ارشد NPM بخش بندی فعلی بازار خود را با نگاه به بخشهای جدید بازار که می‌خواهند وارد شوند، معرفی کردند. برای این بخشهای بازار، NPM معیارهای برنده شدن در سفارش و پس از آن استراتژیهای کسب و کار خود را تعریف نمود. (شکل ۱). این استراتژیها خصوصیتها (ویژگیهای) کسب و کار مطلوب NPM است. ”درجه اهمیت“ که اهمیت نسبی هر استراتژی کسب و کار را نشان می‌دهد بوسیله مدیریت ارشد و بر اساس تجربیات آنها و اطلاعات در دسترس مشخص شده بود. (مثل جایگاه رقبا، بررسیهای بازار و گزارش شکایات). وزنها از ۱ تا ۱۰ که یک مقیاس سنتی برای قضاوت مدیران است، امتیار بندی شده بود. ”تنوع بخشی مشتری محور“ و ”ترکیب محصول گسترده“ مهمترین استراتژیهای کسب و کاری بودند که مورد توجه قرار گرفته بودند.

—گام ۲) مرحله تدوین استراتژیهای وظیفه‌ای:

استراتژی کسب و کار در ماتریس ۱ به همه استراتژیهای سطح وظیفه‌ای ترجمه گردید. (شکل قبلی). یک جلسه QFD که مدیریت ارشد و همه مدیران سطح وظیفه‌ای در آن مشارکت داشتند برای شناسایی مناسب ترین استراتژیهای سطح وظیفه‌ای که بهترین برآورنده ”ندای کسب و کار“ باشد، تشکیل شده بود. سقف ماتریس برای شناسایی تعاملات همه استراتژیهای سطح وظیفه‌ای بکار گرفته شده است. وزن نسبی همه استراتژیهای وظیفه‌ای مهم به درجه اهمیت ویژگیهای مطلوب برای مرحله بعد تبدیل می‌شود. همه استراتژیهای وظیفه‌ای که وزن نسبی بیشتر از ۹ و آنهایی که با آنها تعامل مثبت قوی داشتند به مرحله بعد منتقل شدند. ”کارخانه درون کارخانه“ بعنوان مؤثرترین استراتژی تولید صنعتی برای کسب و کار شناخته شده بود.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.