پروژه بررسی جهانی شدن و تاثیرآن برارزشهای خانواده و جامعه

 پروژه بررسی جهانی شدن و تاثیرآن برارزشهای خانواده و جامعه
نوع فایل
Word
حجم فایل
293KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
631 بازدید
8,000 تومان 6,000 تومان٪25 تخفیف

 پروژه بررسی جهانی شدن و تاثیرآن برارزشهای خانواده و جامعه

دانشجویان و دانش پژوهان گرامی فایل حاضر pdf پروژه بررسی جهانی شدن و تاثیرآن برارزشهای خانواده و جامعه می باشد. این فایل شامل۸۵ صفحه تحقیق بسیار مفید و ارزنده می باشد و در قالب فرمت pdf برای راحتی و مطالعه شما عزیزان تهیه گردیده و در دسترس قرارداده شده است. امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. برای دریافت فایل می توانید این فایل را از فروشگاه سایت مهرفایل خریداری و دانلود نمایید.

 پروژه بررسی جهانی شدن و تاثیرآن برارزشهای خانواده و جامعه

دانشجویان و کاربران گرامی : این فایل پروژه بررسی جهانی شدن و تاثیر آن بر ارزشهای خانواده و جامعه است

که با فرمت word قابل ویرایش و در ۸۵ صفحه تهیه و آماده دانلود می باشد.

این پروژه جهت دریافت درجه کارشناسی رشته علوم تربیتی مدیریت برنامه ریزی آموزشی دردرس سمینار آموزشی تهیه شده است.

در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.

چکیده:

دراین تحقیق کوشش شده است تا بابررسی فرصتها و تهدیدهای پدیده جهانی شدن در فرایند تحول فرهنگ و ارزشها و… علاوه بر تعریفی پویا و باز زاینده ازفرهنگ و ارزش و هویت های فرهنگی و ارزشی و ملی و دینی در عصر جهانی شدن به فرآیندهایی عطف کنیم که امکان جوششی را به فرهنگ این مرزوبوم می بخشد.که به جای تقلید و انفعال،بستر ابداعات و آفرینشهای آتی را رقم زنند. بدون تردید هر جا که سخن از فرهنگ و ارزشهامی شود پای هویت فرهنگی،دین و اخلاقیات نیزبه میان می آید.که دراین میان دین و اخلاقیات در آخرین موج جهانی شدن از جایگاهی ویژه برخوردارند،که یکی از اساسی ترین موضوعهای مورد بررسی خواهند بود و نیاز به تبیین و بررسی خواهند داشت.به خصوص پدیده انتقال آن ازنسلی به نسل دیگر.

درگذشته این انتقال موروثی صورت می گرفت،اما اینک ماهیت این انتقال ازاساس دگرگون شده است وهرجامعه ای ناگزیراست که؛ معیارهای جدید هویت یابی دینی،فرهنگی و اخلاقی راشناخته و خود را با آن همراه سازد.

در چنین شرایطی تمامی نهادهای پرورشی در خانه، مدرسه،مراکز فرهنگی، دانشگاهی و دینی را وادار می سازد تا رسالت شان را بازنگری،باز اندیشی و باز تعریف کنند.تا امکان تعاملات اخلاقی و معنوی ادیان مختلف درجهان رافراهم آورند. نتایج یافته ها نشان می دهدکه درعصر جهانی شدن فرهنگ هرچه بیشتر به شبکه ای زنده و زاینده بدل شده است که:

مدام درحال تطور است و مرگ آن هنگامی رقم خواهد خورد،که به تقلید مسخ گردد.چرا که فرهنگ و ارزشهای فرهنگی حاصل آفرینش نیروهای انسانی و اجتماع است که ظرف و مظروف آن را تعیین می کنند

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.