فایل پاورپوینت بازاریابی بنادر
دانشجویان و دانش پژوهان گرامی فایل حاضر پاورپوینت بازاریابی بنادر می باشد .این فایل شامل ۲۰ اسلاید قابل ویرایش بسیار مفید و ارزنده می باشد و در قالب فرمت ppt برای راحتی و مطالعه شما عزیزان تهیه گردیده و در دسترس قرارداده شده است. امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد.برای دریافت فایل می توانید این فایل را از فروشگاه سایت مهرفایل خریداری و دانلود نمایید.
پاورپوینت بازاریابی بنادر
در بررسی حمل و نقل دریایی، توجه به سه بخش زیر ضروری است:
- شناور: بعنوان وسیله حمل و نقل.
- کالا : آنچه که باید حمل شود.
- بندر : واسط بین حمل و نقل دریایی و زمینی.
رابطه ای که همیشه بین شناور و کالا وجود دارد این است که، یا شناور بدنبال کالا است ویا آنکه کالا در جستجوی شناور.و بندر هم واسط بین حمل و نقل دریایی است.
بنادر دریک محیط کاملا رقابتی فعالیت می کنند و از این رو اهمیت بازاریابی در مدیریت و توسعه بندر در اغلب بنادر دنیا شناخته شده است.رقابت فزاینده بین بنادر مختلف، به جهانی شدن حمل و نقل و ارتباطات مرتبط می شود.
بازاریابی،فرآیند برنامه ریزی مفاهیم، قیمت، ترویج و توزیع کالاها و خدمات است که منجر به تغییراتی در اهداف فردی و سازمانی می شود. بازاریابی در بنادر مانند سایر بخش های اقتصادی شامل فعالیت های مرتبط با تحقیق در بازار و تحقق بازار می باشد.فعالیت های تحقیقی امکان تجزیه و تحلیل بازار،تعیین استراتژی و تنظیم اهداف بنادر را فراهم می نماید پس از آن در مرحله تحقق، از ابزارهای بازاریابی برای رسیدن به اهداف استفاده می شود.
تجزیه و تحلیل وظایف و کارکردهای مربوط به بازاریابی:
هدف ۱ :جمع آوری اطلاعات به منظور تشخیص موقعیت بندر در محیط تجاری و صنعتی.
- جمع آوری اطلاعات.
- انجام تجزیه و تحلیل نقاط ضعف و قوت (swot).
- انجام تجزیه و تحلیل تجاری و صنعتی داخل و خارج بندر.
- تشخیص بازار.
- تعیین وضعیت بندر در بازار.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.