جزوه آموزش ترفند ھای کاربردی در word

جزوه آموزش ترفند ھای کاربردی در word
نوع فایل
pdf
حجم فایل
177KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
415 بازدید
6,000 تومان 4,500 تومان٪25 تخفیف

جزوه آموزش ترفند ھای کاربردی در word

دانشجویان و دانش پژوهان گرامی فایل حاضر pdf جزوه آموزش ترفند ھای کاربردی در word می باشد. این فایل شامل ۵ صفحه جزوه بسیار مفید و ارزنده می باشد و در قالب فرمت pdf برای راحتی و مطالعه شما عزیزان تهیه گردیده و در دسترس قرارداده شده است. امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. برای دریافت فایل می توانید این فایل را از فروشگاه سایت مهرفایل خریداری  و دانلود نمایید.

جزوه آموزش ترفند ھای کاربردی در word

نیم فاصله در واقع یک فاصله‌ی (space) مجازی است. یعنی فاصله‌ای که وجود دارد ولی دیده نمی‌شود. بیشترین کاربرد آن هم در نوشتن فعل‌های زمان حال است مانند «می‌شود.» اگر در نوشتن کلمه می‌شود بعد از «می» کلید فاصله را فشار ندهید، کلمه به شکل «میشود» در می‌آید که اشتباه است.

اما اگر کلید فاصله را فشار دهید «می» جدا نوشته می‌شود. اما این حالت نیز مطلوب نیست، زیرا «می» و «شود» به صورت دو کلمه جدا از هم در می‌آیند. نقطه‌ی اشکال هم در این است که یکی شکل ظاهری کلمه با وجود این فاصله زیبا نیست و دیگر اینکه به دلیل دو کلمه بودن ممکن است هنگام پاراگراف بندی «می» در انتهای خط قرار بگیرد و «شود» به خط بعدی برود. راه حلی که برای پرهیز از این مشکل وجود دارد استفاده از نیم فاصله است. نیم فاصله از نظر ظاهری فاصله‌ای ایجاد نمی‌کند، ولی از نظر عملکرد چرا. برای مثال اگر بعد از «می» از نیم فاصله استفاده شود، کلمه به این شکل در می‌آید: می‌شود (به جای می ‌شود).

برای ایجاد نیم فاصله کلید مستقلی روی صفحه کلید وجود ندارد. در نتیجه باید از کلیدهای ترکیبی برای ایجاد آن استفاده کرد. از جمله‌ی این کلیدها می‌توان به -+Ctrl و یا ۴+ Ctrl+ Shift اشاره کرد. البته خودتان نیز می‌توانید این کلید را تعریف کنید. برای نمونه فکر می‌کنم ترکیب کلیدهای Ctrl و Space بهتر از دو ترکیب قبلی باشد.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.