خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی کنکور کارشناسی ارشد pdf

خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی کنکور کارشناسی ارشد pdf
نوع فایل
pdf
حجم فایل
558KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
4092 بازدید
7,000 تومان 5,800 تومان٪17 تخفیف

خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی کنکور کارشناسی ارشد pdf

دانشجویان و دانش پژوهان گرامی فایل حاضر pdf خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی کنکور کارشناسی ارشد ویژه کنکور کارشناسی ارشد رشته های مدیریت بازرگانی ،مدیریت فناوری اطلاعات، کارآفرینی ،و.. می باشد .این فایل شامل ۳۳ صفحه جزوه بسیار مفید و ارزنده می باشد و در قالب فرمت pdf برای راحتی و مطالعه شما عزیزان تهیه گردیده و در دسترس قرارداده شده است. امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد.برای دریافت فایل می توانید این فایل را از فروشگاه سایت مهرفایل خریداری و دانلود نمایید.

خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی کنکور کارشناسی ارشد pdf

تعریف بازاریابی

بازاریابی به معنای شناخت نظام بازار، تشخیص نیازها و خواسته های بازار و در نهایت پاسخ دادن به این نیاز ها از طریق مبادلات مطلوب است.

بازاریابی به عنوان فرایندی «مدیریتی – اجتماعی» تعریف می‌شود که بوسیله آن افراد و گروه ها از طریق تولی

د و مبادله کالا با یکدیگر، به امر تأمین نیازها و خواسته‌های خود اقدام می‌کنند.

بازاریابی، تمایلات و نیازهای پاسخ داده نشده در جامعه را شناسایی می‌کند.

همچنین ضمن تعریف و تخمین اندازه یک بازار تعریف شده، میزان سودآوری آن را نیز اندازه گیری می‌کند.

به عبارت دیگر بازاریابی، بخش هایی از بازار را به عنوان مناسب ترین بخش بازار برای شرکت شناسایی و مشخص می‌کند.

که شرکت نیز توانایی و امکان عرضه خدمات به آنها را دارد و همچنین مناسبترین محصولات و خدمات مورد نیاز آن بخش

را طراحی و معرفی می‌کند. اهداف عمومی بازاریابی عبارتند از:

«بهبود موقعیت شرکت در بازار»، «افزایش رضایت مشتریان»، «ارتقای تصویر شرکت»، «ارتقای سابقه شرکت.

. فعالیت‏های بازاریابی محدود به انجام وظایفی که صرفا مابین تولید و مصرف قرار گرفته‏اند نمی شود. فعالیت‏های بازاریابی شامل بسته‏بندی کالاها، نامگذاری و علائم تجاری فراورده‏های کانال‏های توزیع (نظیر فروش مستقیم به مصرف‏کننده نهایی، عمده فروش، واسطه، خرده‏فروش) ترابری، انبارداری، روش‏های فروش، آگهی‏های بازرگانی، قیمت‏گذاری و اعتبارات مصرفی می گردد. فروش فقط جزء کوچکی از مجموعه عظیم بازاریابی است ، اگر بازاریاب در تشخیص نیازهای مشتری ، تولید کالای مطلوب ، قیمت گذاری ، توزیع و تبلیغات پیشبردی توفیق حاصل نماید .

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.