فایل جزوه زوج درمانی هیجان مدار

فایل جزوه زوج درمانی هیجان مدار
نوع فایل
pdf
حجم فایل
953KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
816 بازدید
10,000 تومان 8,000 تومان٪20 تخفیف

فایل جزوه زوج درمانی هیجان مدار

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست فایل pdf پاورپوینت جزوه زوج درمانی هیجان مدار می باشد. این فایل شامل ۷۶ صفحه جزوه بسیار ارزشمند و مفید می باشد. و در غالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت مهر فایل خریداری و دانلود نمایید.

فایل جزوه زوج درمانی هیجان مدار

آزردگی/خستگی /دلزدگی/بی تفاوتی/طلاق عاطفی/طلاق جنسی/ طلاق قانونی

پژوهش های اخیر نشان می دهند که وقوع تعارض ها و کشمکش ها نیست که ازدواج های نابسامان را به طلاق می کشاند ، بلکه کاهش بیان احساسات عاطفی مثبت ، ارتباط عاطفی منفی و حساس بودن
زوج ها نسبت به هم است که فروپاشی رابطه را پیش بینی می کند.

ماهیت زو جدرمانی هیجان مدار  :

زوج درمانی هیجان مدار) EFT ( یک درمان کوتاه مدت، اصولی و مداخل های آزمایشی برای کاهش آشفتگی در رابطه های عاشقانه بزرگسالان و ایجاد دلبستگی ایمن تر است.

این عنوان نشان دهنده اهمیت هیجان به مثابه یک عامل سازمان دهنده اصلی تجربیات درونی و عنصر کلیدی تعاملات در روابط عاشقانه است. در زوج درمانی موثر توجه ویژه ای به هیجان به عنوان عنصر اساسی تغییر، شده است.

واژه “هیجان” از کلمه ای لاتین به معنای “حرکت کردن” می آید. زوج درمانی هیجان مدارEFT ، با استفاده از قدرت هیجان، زوجین را به “حرکت” درآورده و پاسخ های جدید در تعاملات اصلی آنها ایجاد می کند که منجر به “حرکت و تغییر ریتمیک” روابط می شود.

محورهای اصلی نظریه دلبستگی عبارتند از:

دلبستگی یک نیروی محرک اولیه و درونی است: جستجو و حفظ تماس رابطه با افراد مهم در طول زندگی انسان بسیار مهم است. این حفظ ارتباط برای ادامه بقاء ضروری است و طی فرآیند تکامل شکل می گیرد. دلبستگی، که اغلب ریشه در فرهنگ دارد، بخش درونی انسان است و صفتی مخصوص کودکی نیست که در بزرگسالی آنرا فراموش کنیم.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.