فایل پاورپوینت آفات گندم

فایل پاورپوینت آفات گندم
نوع فایل
ppt
حجم فایل
17MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
646 بازدید
10,000 تومان 8,000 تومان٪20 تخفیف

فایل پاورپوینت آفات گندم

دانشجویان و دانش پژوهان گرامی فایل حاضر پاورپوینت آفات گندم می باشد. این فایل شامل ۱۰۹ اسلاید قایل ویرایش بسیار مفید و ارزنده می باشد و در قالب فرمت ppt برای راحتی و مطالعه شما عزیزان تهیه گردیده و در دسترس قرارداده شده است. امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. برای دریافت فایل می توانید این فایل را از فروشگاه سایت مهرفایل خریداری و دانلود نمایید.

فایل پاورپوینت آفات گندم

شته روسی: مشخصات:

شته های بی بال دارایبدن دوکی شکل بوده وشاخک ها روی پایه هایی که به زحمت دیده می شوند قرار دارند .طول شاخک به نصف طول بدن نمی رسد .شته های کامل ۲/۲-۶/۱میایمتر طول دارند..کورنیکولها به طور خفیفی برآمده هستند وتسکیل برجستگی کوچک گرد می دهند .دم،بلند ومخروطی بوده وبا برامدگی موجود در هشتمین نیمه حلقه پشتی بدن از نیم رخ به شکل یک دم دو قسمتی دیده می شود.

تغذیه: شته روسی در داخل غلاف برگ ها یا در محل تاشدگی آنها ذپناه می برد و در آنجا تغذیه وتولید مثل می کند .خوشه ها به خوبی رشد نکرده ،بوته ها به تدریج زرد شده واز بین می رود  جمعیت این حشره با افزایش دما وکاهش رطوبت زیاد می شود.

زمستان گذرانی: زمستان گذرانی این شته ها به صورت پوره های سنین مختلف  و ماده های بکرزا  بر روی میزبان های غیر زراعی است.

شته معمولی گندم:

شکل شته های بی بال بیضوی تخم مرغی به طول ۲-۴/۱ میلیمتر است. طول شاخک به طور خفیفی از طول نیمه بدن تجاوز می کند .دم مخروطی وکونیکولها ،استوانه ای می باشند .رنگ بدن زرد مایل به سبز ویا سبز رنگ پریده است .چشم ها قرمز ،شاخک ها تیره که بند های یک،دو وگاهی سه روشن است ودم ،کورنیکول ها (غیر از قسمت انتهایی که تیره رنگ است)وپاها (غیر از انتهای ران و ساق که دودی است )روشن هستند.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.