فایل پاورپوینت زبـان آموزی اختلالات نوشتاری (املا نویسی)

فایل پاورپوینت زبـان آموزی اختلالات نوشتاری (املا نویسی)
نوع فایل
ppt
حجم فایل
1MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
453 بازدید
10,000 تومان 8,000 تومان٪20 تخفیف

فایل پاورپوینت زبـان آموزی اختلالات نوشتاری (املا نویسی)

دانشجویان و دانش پژوهان گرامی فایل حاضر پاورپوینت مسائل روان شناسی عمومی  زبـان آموزی اختلالات نوشتاری (املا نویسی) می باشد. این فایل شامل ۴۲ اسلاید قایل ویرایش بسیار مفید و ارزنده می باشد و در قالب فرمت ppt برای راحتی و مطالعه شما عزیزان تهیه گردیده و در دسترس قرارداده شده است. امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. برای دریافت فایل می توانید این فایل را از فروشگاه سایت مهرفایل خریداری و دانلود نمایید.

فایل پاورپوینت زبـان آموزی اختلالات نوشتاری (املا نویسی)

قسمتی از متن فایل:

دانش آموزان زیادی وجود دارند که در درس دیکته دچار مشکل هستند و معمولا معلمان عزیز و والدین برای تقویت دیکته به روش ها و راههای زیر متوسل می شوند:

به کودک پند و اندرز می دهند و از آنان کوشش بیشتری طلب می کنند. کودک را تحقیر، سرزنش و مواخذه می کنند. والدین به سرزنش و انتقاد از معلّم می پردازند. هر کدام از والدین، عضو دیگری از خانواده را مقصّر می شمارند.

میزان تکالیف خانه و مدرسه را که به نوعی به درس دیکته مربوط می شود، افزایش می دهند. از کودک می خواهند شکل صحیح کلماتی را که در نوشتن آن مرتکب اشتباه شده است، بارها بنویسد.

شاید بتوان با این روشها کلمه یا کلماتی را آموزش داد، اما آیا می توان با این روشها یادگیری را به سایر واژه ها و دروس انتقال داد؟ آیا برای یاد گرفتن تمام واژه های تازه، دانش آموز باید به همان میزان تلاش و تمرین و تکرار کند؟ آیا راه حل ساده تر و مطمئن تری وجود ندارد؟

به جای اذیت کردن خود و دانش آموزان می توانید از روش های موجود در کتاب دکتر مصطفی تبریزی، انتشارات فراروان استفاده کنید. ایشان بسیاری از غلط های رایج املایی رو ذکر و برای برطرف کردن هر کدوم چند تا راه حل معرفی کرده اند، امیدوارم که مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.