پاورپوینت مطالعات طرح ۴ (هتل بیرجند)

پاورپوینت مطالعات طرح ۴ (هتل بیرجند)
نوع فایل
ppt
حجم فایل
6MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
392 بازدید
10,000 تومان 7,800 تومان٪22 تخفیف

پاورپوینت مطالعات طرح ۴ (هتل بیرجند)

دانشجویان و دانش پژوهان گرامی فایل حاضر پاورپوینت مطالعات طرح ۴ (هتل بیرجند) می باشد. این فایل شامل ۴۸ اسلاید قایل ویرایش بسیار مفید و ارزنده می باشد و در قالب فرمت ppt برای راحتی و مطالعه شما عزیزان تهیه گردیده و در دسترس قرارداده شده است. امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. برای دریافت فایل می توانید این فایل را از فروشگاه سایت مهرفایل خریداری و دانلود نمایید.

پاورپوینت مطالعات طرح ۴ (هتل بیرجند)

الف) شناسایی شهرستان بیرجند

۱ـ موقعیت جغرافیایی و سیاسی شهرستان

شهرستان بیرجند مرکز استان خراسان جنوبی در بین ۵۷ درجه و ۵۶ دقیقه تا ۶۰ درجه و۴۵ دقیقه   طول شرقی و ۳۱ درجه و ۲۱دقیقه تا۳۳ درجه ۲۹دقیقه عرض شمالی گستردگی دارد . این شهرستان از سمت شمال به شهرستان قاین وسرایان . از شرق به کشور افغانستان و از غرب به استان کرمان جنوب به شهرستان سربیشه و نهبندان محدود میباشد .وسعت این شهرستان  ۲۲/۲۷۰۵۴ کیلومتر مربع میباشد .این شهرستان شامل ۲ بخش و۱۰ دهستان می باشد.

ـ ویژگیهای طبیعی زمین شناسی و وضعیت توپوگرافی

ازنظر زمین شناسی بخش عمده خراسان به تشکیلات دوره های دوم وسوم  زمین شناسی تعلق دارد.

تراسها ،ابرفتها ،مخروطه افکنه ها و ماسه های بادی که سطح بسیاری از دشتهای بیرجند را پوشانده است یادگار دوران چهارم بشمار می رود در اطراف بیرجند نیز بخش عمده بیرونزدگی ها که سنگ های آزرین هستند به دوران سوم تعلق دارند و همزمان با کوهزایی آلپ به وجود آمده اند.

مهمترین بخش از مطالعات زمین شناسی دشت بیرجند به دوران های سوم و چهارم زمین شناسی محدود می شود، از مهمترین مشخصات دوران سوم تشکیلات سبزائوسن است که از لایه های توف و گدازه های آتشفشانی تشکیل گردیده است.

همچنین دراین منطقه آثار دوران چهارم به صورت مخروط های سیلابی در دامنه ارتفاعات و رسوب گذاری ها مشاهده می شود که منابع اصلی تغذیه لایه های آبدار زیر زمینی دشت به شمار می روند.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.