آسیبهای روانی اجتماعی فضای مجازی ppt

 آسیبهای روانی اجتماعی فضای مجازی ppt
نوع فایل
PPT
حجم فایل
2MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
758 بازدید
9,000 تومان 7,500 تومان٪17 تخفیف

 آسیبهای روانی اجتماعی فضای مجازی ppt

دانشجویان و دانش پژوهان گرامی فایل حاضر پاورپوینت آسیب های روانی اجتماعی فضای مجازی شامل ۸۷ اسلاید زیبا و قابل ویرایش و بسیار سودمند بوده و درقالب فرمت ppt برای راحتی و مطالعه شما عزیزان تهیه گردیده و در دسترس قرارداده شده است. امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد.برای دریافت فایل می توانید این فایل را از فروشگاه سایت مهرفایل خریداری و دانلود نمایید.

 آسیبهای روانی اجتماعی فضای مجازی ppt

آسیب‌های فضای مجازی؛ زنگ خطر پیش‌روی ارتباطات انسانی

هر پدیده جدید به محض ورود به دنیای واقعی همواره فرصت ها و چالش هایی به همراه دارد، فضای مجازی نیز به عنوان ابزار ارتباطی نوین همچون تیغ دو لبه‌ای است که هم فرصتهای خوبی را برای پیشرفت فرد فراهم کرده و هم می تواند بستر مناسبی برای آسیب ایجاد کند. روزانه  چند صد میلیون نفر در سراسر دنیا از اینترنت استفاده می کنند، گفت: یکی ازکاربردهای اصلی اینترنت، برقراری ارتباط اجتماعی با دیگران است، درحال حاضر اینترنت ابزاری مناسب برای توسعه افکار و اندیشه های بشری محسوب می شود به شرط آنکه در راه صحیح استفاده شود.

یکی از آسیب های اینترنت، اعتیاد به آن است،  بر اساس آماری، از میان ۷۴میلیون کاربراینترنت در امریکا ۲ تا ۵ میلیون نفر دچار اعتیاد اینترنتی شده و با معضلات زیادی گریبانگیر هستند. در جامعه ما نیز با گسترش روزافزون اینترنت شاهد این معضلات هستیم. در همین رابطه  نتیجه تحقیقات انجام شده در کشور نشان می دهد که بیشترین استفاده کنندگان از اینترنت نوجوانان و جوانان بوده  که حضور در چت روم، بازی های اینترنتی، چک کردن پست الکترونیکی و جستجو در سایتهای مختلف اینترنتی بیشترین دلایل حضور آنها در این فضاست.

علل گرایش نوجوانان به شبکه‌های اجتماعی مجازی

هیجان خواهی، خود شیفتگی و  حفظ ارتباط با دیگران در عین حفظ تنهایی برخی از علل این گرایش است. به عنوان نمونه نوجوانان و جوانانی که دوست دارند تنها بوده و در عین حال ارتباط خود با دیگران را حفظ کنند، از طریق این صفحات مجازی با محیط پیرامون خود ارتباط برقرار کرده و به راحتی خود را پشت هر نقابی پنهان می کنند.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.