تحقیق درباره بیوشیمی شلغم و کاربردهای مواد موثر آن

تحقیق درباره بیوشیمی شلغم و کاربردهای مواد موثر آن
نوع فایل
Word
حجم فایل
100KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
512 بازدید
7,000 تومان 5,000 تومان٪29 تخفیف

تحقیق درباره بیوشیمی شلغم و کاربردهای مواد موثر آن

دانشجویان و کاربران گرامی: فایل حاضر تحقیق درباره بیوشیمی در گردو و مواد موثر در آن  می باشد. این فایل شامل ۱۷ صفحه می باشد که در قالب فرمت word تهیه شده و در دسترس شما عزیزان قرار داده شده است . امیدواریم که مفید بوده و مورد استفاده شما عزیزان واقع گردد .در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت مهرفایل خریداری و دانلود نمایید.

تحقیق درباره بیوشیمی شلغم و کاربردهای مواد موثر آن

بیوشیمی شلغم و کاربردهای مواد موثر آن

در این روزها که نبرد زندگی توأم با مشکلات و موانع گوناگون است، کسی که قوی نباشد در زیر این همه فشار خرد و نابود می شود.اگر برنامه منظمی برای مصرف سبزی ها و میوه ها داشته باشیم دیگر نیازی به پزشک و جراح نخواهیم داشت. از اینرو باتوجه به موارد مذکور درصدد برآمدیم تا به تحقیق یکی از این میوه ها یعنی شلغم بپردازیم.

شلغم گیاهی است با برگهای ناصاف و بریدگیهای زیاد به رنگ سبز و سفید. ریشه آن غده ای و به شکل های گرد و یا دراز به رنگ سفید با لکه های بنفش می باشد.این میوه مانند غلافی باریک و دراز است که در آن چند دانه سیاه وجود دارد . شلغم در هوای سرد بسیار خوب رشد می کند و شاید علت آن باشد که برای درمان بیماری هایی که در فصل سرما زیاد است و بیماری های تنفسی بکار می رود.

خواص این گیاه آنقدر زیاد است که می توان گفت این گیاه برای هر دردی درمان است و اگر مردم می دانستند که این گیاه چقدر فایده درد تمام باغچه های خانه خود را شلغم میکاشتند و هر روزه از آن استفاده می کردند.

شلغم یکی از سالم ترین سبزیجات است که به خانواده Brasiccacecae تعلق دارد، مشابه کلم، جوانه، کلم، و بسیاری دیگر. این سبزیجات معمولاً در مناطق معتدل و بسیاری از کشورها در سرتاسر جهان رشد می کنند.به طور خاص، ژاپن، برزیل و آمریکا دستور پخت غذایی خود را برای شلغم دارند. این حقیقت یک سورپرایز نیست چرا که ما می توانیم شلغم را به عنوان “سبزیجات کامل” توصیف کنیم.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.