جزوه آموزش رزومه نویسی

جزوه آموزش رزومه نویسی
نوع فایل
pdf
حجم فایل
589KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
474 بازدید
8,000 تومان 6,000 تومان٪25 تخفیف

جزوه آموزش رزومه نویسی

دانشجویان و دانش پژوهان گرامی فایل حاضر pdf جزوه آموزش رزومه نویسی می باشد. این فایل شامل ۲۰ صفحه جزوه تایپ شده بسیار مفید و ارزنده می باشد و در قالب فرمتpdf برای راحتی و مطالعه شما عزیزان تهیه گردیده و در دسترس قرارداده شده است. امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. برای دریافت فایل می توانید این فایل را از فروشگاه سایت مهرفایل خریداری و دانلود نمایید.

جزوه آموزش رزومه نویسی

مقدمه: رزومه چیست بو ر چند نوع است؟
شما هنگام انجام کارهای حقوقی یا مثلا ثبت نام در مراکز مختلف آموزشی او داری، برای شناسایی خود نیاز به شناسنامه یا کارت ملی دارید. یا برای سفر خارجی ان و جام کارهای اداری در خارج از مدرک CV مرزهای کشورتان باید برای شناسایی خود پاسپورت همراه داشته باشید. رزومه یا شناسایی شما در بازار کار است. تفاوت عمده این مدرک شناسایی با دیگر مدارکی که گفتیم در این است که شما این سند را خودتان تنظیم می کنید و هر زمان که نیاز داشته باشید می توانید آنرا تغییر بدهید.

رزومه در اصل یک کلمه فرانسوی ( résumé ) است که در فارسی هم به همین نام یا سی وی مخفف Curriculum Vitae شناخته می شود. البته فرهنگستان زبان و اد ب فارسی شرح حال را به عنوان معادل فارسی آن پیشنهاد داده .

در رزومه خلاصه ای از مشخصات فردی، سوابق کاری، تحصیلات مو هارت ها توو انایی فرد نوشته می شود وم عمولا برای استخدام کاربرد دارد. به جز موارد استخدامی گاهی دانشگاه یا موسسه آموزشی که مایل هستید در آن ادامه تحصیل بدهید نیز ممکن است از شما درخواست رزومه بکند که شما با توجه به اهمیت سوابق تحصیلی عول می خود رزومه ای به اصطلاح علمی (آکادمیک) تنظیم می کنید.

البته گاهی اوقات شرکت ها یا موسسه های آموزشی فرم های پذیرش یا استخدام خاص خودشان را دارند ود ر کنار آن ممکن است رزومه شما را هم به همراه یک نامه درخواست که در درس های آینده بیشتر راجع به آن صحبت می کنیم، بخواهند.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.