جزوه آموزش مقاله نویسی از ابتدا تا ارسال به ژورنال

 جزوه آموزش مقاله نویسی از ابتدا تا ارسال به ژورنال
نوع فایل
pdf
حجم فایل
2MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
514 بازدید
9,000 تومان 6,500 تومان٪28 تخفیف

 جزوه آموزش مقاله نویسی از ابتدا تا ارسال به ژورنال

دانشجویان و دانش پژوهان گرامی فایل حاضر pdf  جزوه آموزش مقاله نویسی از ابتدا تا ارسال به ژورنال می باشد .این فایل شامل ۳۹ صفحه جزوه بسیار مفید و ارزنده می باشد و در قالب فرمت pdf برای راحتی و مطالعه شما عزیزان تهیه گردیده و در دسترس قرارداده شده است. امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد.برای دریافت فایل می توانید این فایل را از فروشگاه سایت مهرفایل خریداری و دانلود نمایید.

 آموزش مقاله نویسی از ابتدا تا ارسال به ژورنال

مقالات علمی نشان دهنده ی علاقه دانشجو به انجام کار تحقیقاتی و میزان جدیت وی در انجام آن می باشد.

به تجربه ثابت شده است که دانشجویانی که دارای مقالات علمی هستند، شانس بالاتری برای دریافت پذیرش در مقاطع بالای تحصیلی به ویژه در مقطع دکترا دارند.

به همین دلیل داشتن مقاله ی علمی هم به دانشجویان کارشناسی و هم به دانشجویان کارشناسی ارشد توصیه می شود،

اما دانشگاهها از دانشجویان کارشناسی ارشد انتظار بیشتری برای داشتن مقاله دارند. به همین دلیل چنانچه دانشجوی کارشناسی ارشد هستید و قصد ادامه ی تحصیل در مقطع دکترا را دارید، در چاپ مقالات علمی کوشش جدی نمایید. مقالات علمی معمولا در کنفرانس ها و ژورنال ها چاپ می شوند.

از نظر اعتبار تمام کنفرانسها و ژورنالها یکسان نیستند و کیفیت مقالاتی که در آنها چاپ می شود بسیار متفاوت است. توجه داشته باشید که وقتی برای ادامه ی تحصیل در دانشگاه های خارج از کشور اقدام میکنید، کسی معمولا مقالات شما را نخواهد خواند، بلکه تعداد مقالات شما و اعتبار جایی که مقالات شما در آن چاپ شده است، معیار ارزشیابی خواهد بود. بنابراین سعی کنید که مقالات خود را به کنفرانسها و ژورنالهایی که از نظر کیفی در سطح بالاتری قرار دارند ارسال نمایید. در دوره کارشناسی نوشتن مقاله برای دانشجویان ضروری نیست اما داشتن آن خیلی مفید است.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.