دانلود جزوه آموزش نقشه خوانی در جوشکاری

دانلود جزوه آموزش نقشه خوانی در جوشکاری
نوع فایل
pdf
حجم فایل
887KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
380 بازدید
10,000 تومان 8,000 تومان٪20 تخفیف

دانلود جزوه آموزش نقشه خوانی در جوشکاری

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست فایل pdf جزوه آموزش نقشه خوانی در جوشکاری می باشد. این فایل شامل ۶۴ صفحه مطالب بسیار ارزنده و مفید می باشد. و در غالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت مهر فایل خریداری و دانلود نمایید.

دانلود جزوه آموزش نقشه خوانی در جوشکاری

در این بخش نقشه خوانی در جوشکاری برای کاربران گرامی سایت ارائه شده است. نقشه خوانی در جوشکاری از اهمیت بسیار بالایی برخودار است و لازم است که همه جوشکاران به نقشه خوانی در جوشکاری مسلط باشند.

جوشکاری (به انگلیسی: Welding) یکی از روش‌های ساخت می‌باشد که هدف آن اتصال دائمی مواد مهندسی از قبیل فلز، سرامیک، پلیمر و کامپوزیت به‌یکدیگر است؛ و این کار معمولاً از طریق ایجاد حرارت بالا و ذوب ماده و سپس سرد کردن برای ایجاد جوش انجام می‌شود. جوشکاری با روش‌های اتصال دما پایین‌تری مانند لحیم‌کاری نرم (Soldering) و لحیم‌کاری سخت (Brazing) که در آنها فلز پایه ذوب نمی‌شود، تفاوت دارد.

در جوشکاری علاوه بر ذوب فلز پایه، معمولاً از یک ماده به عنوان پرکننده نقطه اتصال (Filler) استفاده می‌شود تا حوضچه ای از مواد مذاب ایجاد گردد که پس از خنک شدن و ایجاد اتصال می‌تواند از فلز یا ماده پایه نیز قوی تر باشد.

مزایای جوش

جوش یکی از مهم ترین روش های اتصال در صنعت است. جوش به دلیل ارزانی، استحکام و سرعت عمل، بسیار مورد توجه است. از بین انواع جوش، مهم ترین نوع آن، جوش برق است. این روش به دلیل سادگی تجهیزات و دسترسی به منبع الکتریکی و به ویژه آسانی کار و ارزانی وسایل، کاربرد بیشتری دارد. پس این جوش در کارهای معمولی، مانند ساختمان و سازه های فلزی، نقش اصلی را دارد.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.