جزوه درس متون اسلامی دانشگاهها (آموزه هایی از متون قرآن و حدیث)

جزوه درس متون اسلامی دانشگاهها (آموزه هایی از متون قرآن و حدیث)
نوع فایل
pdf
حجم فایل
332KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
638 بازدید
9,000 تومان 7,000 تومان٪22 تخفیف

جزوه درس متون اسلامی دانشگاهها (آموزه هایی از متون قرآن و حدیث)

دانشجویان و کاربران گرامی: فایل حاضر pdf جزوه درس متون اسلامی دانشگاهها (آموزه هایی از متون قرآن و حدیث) می باشد. این فایل شامل ۴۲ صفحه خلاصه با کیفیت عالی می باشد که در قالب فرمت pdf تهیه شده و در دسترس شما عزیزان قرار داده شده است . امیدواریم که مفید بوده و مورد استفاده شما عزیزان واقع گردد .در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت مهرفایل خریداری و دانلود نمایید.

جزوه درس متون اسلامی دانشگاهها (آموزه هایی از متون قرآن و حدیث)

هدف از تدوین کتاب «آموزه هایی از متون قرآن و حدیث» چیست؟

در جهان کنونی، تحولات علمی و پیشرفت هایی روز افزون دانش بشری توأم با تجربیات سودمند آموزش و پژوهش در حوزه تعلیم و تربیت و تکنولوژی آموزشی و گسترش فناوری اطلاعات و ابزارها و روش های گوناگون یادگیری، امری مسلم و اجتناب ناپذیر است. در فرآیند یادگیری و نظام و چرخه آموزشی، یکی از مهمترین عوامل مؤثر استفاده از متون آموزشی مناسب است.

بر اساس تجربیات شخصی و گروهی استادان معظم دروس معارف اسلامی و نیز باز خورد اندیشه ها و نظرسنجی از دانشجویان گرامی در رشته ها و گرایش های مختلف در مراکز آموزش عالی و دانشگاه ها، اصل بازنگری و اصلاح کتاب ها و متون درسی، امری لازم و ضروری شناخته شده است و به نظر می رسد، علاوه بر ضرورت اصلاح و تکمیل و تغییر در متون درسی، تنوع بحث به منابع و مآخذ، نیز باید همواره مورد توجه قرار گیرد.

چه اینکه محصور ساختن استادان و محققان و صاحبان اندیشه و تجربه به یک متن درسی معین، چندان مطلوب و پسندیده نیست. گرچه اصل ساماندهی و هدایت تشکیلاتی و رسالت خاص نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها به ویژه مسئولیت مرکز برنامه ریزی و تدوین متنون درسی ایجاب می کند تا هر چند سالی با استمداد از تجارب مفید و ارزشمند استادان و نظرخواهی از دانشجویان و همچنین صاحب نظران در حوزه معارف اسلامی، کتاب های درسی، مورد بازنگری قرار گیرد و مطابق با اهداف کلی این واحدهای درسی، سرفصل هایی تازه و نو فراهم گردد. تدوین کتاب «آموزه هایی از متون قرآن و حدیث» با این ذهنیت و هدف اساسی، صورت گرفته است.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.