دانلود جزوه تحلیل های مکانی در GIS دانشگاه تهران

دانلود جزوه تحلیل های مکانی در GIS دانشگاه تهران
نوع فایل
pdf
حجم فایل
5MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
1193 بازدید
10,000 تومان 7,800 تومان٪22 تخفیف

دانلود جزوه تحلیل های مکانی در GIS دانشگاه تهران

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست فایل pdf پاورپوینت جزوه تحلیل های مکانی در GIS دانشگاه تهران می باشد. این فایل شامل ۶۹ صفحه جزوه بسیار ارزنده و مفید می باشد. و در غالب فرمت pdf  تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت مهر فایل خریداری و دانلود نمایید.

دانلود جزوه تحلیل های مکانی در GIS دانشگاه تهران

مدل سازی و تحلیل های مکانی یکی از بخش های بسیار مهم سامانه اطلاعات جغرافیایی محسوب می شود.

پس از گرد آوری، بررسی اولیه و آماده سازی و مدل سازی داده ها، محصول نهایی و حرفه ای سامانه اطلاعات جغرافیایی محسوب می شود.

تجزیه و تحلیل های مکانی در واقع چگونگی درک جهان اطراف ما می باشد، درک اینکه جهان اطراف ما چگونه است، پاسخ به سوالاتی چون کدام چیزها در کجا هستند، چگونه مکان های مختلف با هم ارتباط دارند، ارتباط آنها چقدر معنی دار است، و چه اقداماتی باید در مقابل آنها انجام دهیم.

از تجزیه و تحلیل محاسباتی الگوهای جغرافیایی برای پیدا کردن مسیرهای بهینه و مطلوب، انتخاب محل های مناسب، مدل سازی پیش بینی پیشرفته استفاده می کنیم. در اصل تجزیه و تحلیل مکانی در مرکز تکنولوژی سیستم های اطلاعات مکانی (GIS) قرار دارد و هدف غائی آن است.

این که آیا شما به دنبال بهترین مسیر برای سفر هستید؟ بهترین مسیر برای کشیدن یک خط لوله کدام است؟ و یا بهترین مکان برای استقرار یک فروشگاه جدید کدام است؟ تجزیه و تحلیل های مکانی به شما برای تصمیم گیری آگاهانه تر در مورد بهترین مکان ها و مسیرها کمک می کند.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.