دانلود خلاصه کتاب مدیریت سازمان های محلی و شهرداری ها

دانلود خلاصه کتاب مدیریت سازمان های محلی و شهرداری ها
نوع فایل
pdf
حجم فایل
3MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
615 بازدید
13,000 تومان 11,000 تومان٪15 تخفیف

دانلود خلاصه کتاب مدیریت سازمان های محلی و شهرداری ها

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست فایل pdf پاورپوینت خلاصه کتاب مدیریت سازمان های محلی و شهرداری ها دکتر ابوالقاسم طاهری می باشد. این فایل شامل ۳۲۲ صفحه جزوه بسیار ارزنده و مفید می باشد. و در غالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت مهر فایل خریداری و دانلود نمایید.

دانلود خلاصه کتاب مدیریت سازمان های محلی و شهرداری ها

اهداف کلی:
-۱ آشنایی بانظرات گوناگون صاحب نظران در زمینه پیدایش دولت
-۲ آگاهی از وجوه اشتراک و اختلاف نظر فلاسفه در باب دولت

مقدمه
در منشاء و مبداء دولت اختلافات زیادی بین علمای علم سیاست و علم حقوق وجود داشته است و از زمان قدیم تا کنون نظریاتی دراین خصوص اظهار شده است که به اهم آنها می پردازیم.

نظریه طبیعی یا فطری
این نظریه را اولین بار فلاسفه یونان مطرح کردند و ارسطو آن را تشریح کرده است . وی زندگی اجتماعی را نه تنها لازمه خلقت بشر، بلکه برخی از حیوانات مثل زنبور عسل را تا حدی اجتماعی می داند.

نوع بشر علاوه بر بیان احساسات دارای قوه تکلم است . وی عقیده دارد هیچ چیز بدون حکمت خلق نشده است و منظور از وجود قوه ناطقه در انسان این است که وسایل زندگی فراهم شود.

ارسطو می گوید : اجتماعات بشری دارای اشکال مختلفی مانند: خانواده ، فوج ،سربازان ، هیئت ملالاحان و اجتماعات مذهبی است و مقصود و مرام اجتماعات بشری کمک و یاری افراد به یکدیگر و رفع حوائج است.

هنگامی که مردم چند دهکده در داخل جامعه ای منفرد و کامل متشکل شده اند و به حد کافی وسعت داشت که بتوانند نیازهای خود را از هر حیث یا تقریباًً از هر حیث تاًمین کند ، آن وقت دولت به وجود می آید.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.