دانلود پاورپوینت فیزیولوژی اعصاب و غدد

دانلود پاورپوینت فیزیولوژی اعصاب و غدد
نوع فایل
ppt
حجم فایل
7MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
371 بازدید
13,000 تومان 11,000 تومان٪15 تخفیف

دانلود پاورپوینت فیزیولوژی اعصاب و غدد

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست فایل پاورپوینت فیزیولوژی اعصاب و غدد می باشد. این فایل شامل ۲۳۱ اسلاید قابل ویرایش و بسیار ارزنده و مفید می باشد. و در غالب فرمت ppt تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت مهر فایل خریداری و دانلود نمایید.

قسمتهایی از متن فایل:

سیستم عصبی

سیستم عصبی به همراه سیستم غدد درون ریز، مسئولیت کنترل و برقراری ارتباط بین اندامها و بافت های مختلف بدن ،
و بین موجود زنده و محیط اطرافش را بر عهده دارد. برخی از سلولهای عصبی مشابه سلولهای آندوکرینی عمل می نمایند؛ و برخی از سلولهای آندوکرینی نیز از تغییر شکل سلولهای عصبی بوجود آمده اند. اختلاف عملی عمده بین سیستمهای عصبی و آندوکرینی به نحوه اجرای پدیده کنترل در هر سیستم بستگی دارد.

سیستم عصبی و کنترل

lسستم عصبی به همراه سیستم غدد درون ریز محیط داخلی بدن موجود زنده را کنترل می کند، در بیشتر موارد سیستم عصبی، چگونگی عمل سیستم آندوکرین را نیز تحت کنترل خود دارد. در کنترل عصبی تغییرات محیط داخلی توسط گیرنده های حسی دریافت و سپس با کنترل عمل سلولهای عمل کننده، مانند عضله صاف احشایی، عضله قلب و سلولهای غده ای محیط داخلی تنظیم می گردد.
lسیستم عصبی وضعیت محیط اطراف را نیز بوسیله گیرنده های حسی درک ، و در ساده ترین شکل به آن پاسخ می دهد، هدف از اجرای این چنین اعمال کنترلی، نگهداری محیط داخلی در محدوده مرزهای فیزیولوژیک است.
lو به طور کلی سیستم عصبی ، اطلاعات را از داخل یا خارج بدن دریافت کرده ، پردازش اطلاعات رسیده را به انجام رسانده و ایمپالسهایی برای کنترل اعمال مختلف بدن ارسال می کند تا با وجود تغییرات زیاد در محیط خارجی، محیط داخلی پایدار بماند.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.