دانلود پروتکل تریاژ تلفنی فوریت پزشکی

دانلود پروتکل تریاژ تلفنی فوریت پزشکی
نوع فایل
pdf
حجم فایل
846KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
571 بازدید
11,000 تومان 9,000 تومان٪18 تخفیف

دانلود پروتکل تریاژ تلفنی فوریت پزشکی

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست فایل pdf پروتکل تریاژ تلفنی فوریت پزشکی می باشد. این فایل شامل ۱۰۱ صفحه جزوه تایپ شده بسیار ارزشمند و مفید می باشد. و در غالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت مهر فایل خریداری و دانلود نمایید.

دانلود پروتکل تریاژ تلفنی فوریت پزشکی

پیش گفتار:
تلفن امروزه به یک وسیله ارتباطی حیاتی در ارائه خدمات پزشکی تبدیل شده است. هر چه سازمان های ارائه دهنده خدمات بهداشتی – درمانی پیشرفته تر می شوند و ارتباطات رسمی بین گروه های مختلف پزشکان، بیمارستان ها و بیمه گرها تغییر می کند، ضرورت برنامه های مشاوره و تریاژتلفنی بعنوان خدماتی ضروری، بیشتر نمود پیدا می کند.

دستورالعمل های تریاژ تلفنی، ارائه دهندگان خدمات بهداشتی درمانی را جهت پرسش سوالات مناسب برای ارزیابی سریع شدت مشکل و همچنین کمک به تماس گیرنده برای اتخاذ تصمیم آگاهانه جهت
استفاده از خدمات بهداشتی درمانی یاری می کند. از طرفی برنامه های تریاژ و مشاوره تلفنی برای موفق بودن باید به خوبی سازمان یافته، مبتنی بر دستورالعمل و کاملاً مستند باشند و از نظر کیفیت، دقت و هماهنگی ارزیابی شوند تا اعمال سلیقه های شخصی به حداقل ممکن برسد.

کارشناسان تریاژ تلفنی اتفاق نظر دارند که استفاده از دستورالعمل های به تایید رسیده، به میزان قابل توجهی خطرات مشاوره از طریق تلفن را کاهش می دهد. دستورالعمل ها، یک استاندارد را برای ارائه خدمات فراهم می کنند. وقتی شما نمی توانید بیمار را ببینید یا لمس کنید

این دستوالعمل ها راهکاری اصولی را برای شما فراهم می سازد.

الگوریتم تریاژ تلفنی تهران فرم بومی شده الگوریتم نیوجرسی است.

که در دو نوبت با توجه به نیازها و تجربیات مرکز اورژانس تهران توسط متخصصین

طب اورژانس و مجرب ترین پرسنل تریاژ تلفنی اورژانس تهران بومی سازی شده است.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.