فایل جزوه آموزشی سوختگی و اقدامات پرستاری

فایل جزوه آموزشی سوختگی و اقدامات پرستاری
نوع فایل
pdf
حجم فایل
988KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
427 بازدید
8,000 تومان 6,500 تومان٪19 تخفیف

فایل جزوه آموزشی سوختگی و اقدامات پرستاری

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست فایل pdf پاورپوینت جزوه آموزشی سوختگی و اقدامات پرستاری می باشد. این فایل شامل ۳۳ صفحه بسیار ارزشمند و مفید می باشد . و در غالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت مهر فایل خریداری و دانلود نمایید.

فایل جزوه آموزشی سوختگی و اقدامات پرستاری

سوختگی: سوختگی ضایعه ای است که در نتیجه تماس مستقیم با منابع حرارتی،شیمیایی، الکتریکی یا تابشی باعث آسیب بافت های بدن می شود صدمات با آب جوش شایعترین صدمه سوختگی محسوب می شودسن مصدوم، شدت سوختگی را تحت تاثیر قرار می دهد نقش تغذیه در میزان شانس زنده ماندن بیماران ، بسیار موثر است انواع سوختگی: سوختگی های حرارتی( تماس بدن با شعله آتش، مایعات داغ، مواد نیمه جامد مثل قیر یا اشیای داغ) سوختگی های شیمیایی (تماس با اسید و باز قوی یا ترکیبات آلی) سوختگی های الکتریکی سوختگی های تابشی (در نتیجه قرار گرفتن در معرض منابع رادیواکتیو ایجاد می گردد مثل مراکز اشعه درمانی ،قرار گرفتن بمدت طولانی در معرض امواج اشعه ماورای بنفش خورشیدی و . . .

پرستاری که مراقبت از بیمار سوخته را به عهده می گیرد، باید اطلاعات بالایی ارتباط تغییرات فیزیولوژیک ناشی ازسوختگی داشته باشد و مهارتهای بررسی مورد نیاز برای تشخیص تغییر در شرایط بیمار را کسب کند. علاوه بر آن پرستار باید خود را در مقابل مراقبت از بیمارانبحرانی حساس نماید و در اولین زمان ممکن برنامه نوتوانی را شروع کند . پرستار باید بتواند باغ بیماران سوخته ارتباط موثری برقرار کند. با اعضا، خانواده وی تماس داشته باشد و با آنان اظهار همدردی نماید و با سایر اعضا تیم درمانی درتعامل باشد. این کار کیفیت مراقبت ها و زندگی بیمار رتبهبود می بخشد و تاثیرات مهمی در سرانجام بیماران سوختگی دارد.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.