فایل جزوه انواع ماسک های پزشکی و کاربرد آنها

فایل جزوه انواع ماسک های پزشکی و کاربرد آنها
نوع فایل
pdf
حجم فایل
665KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
422 بازدید
7,000 تومان 5,000 تومان٪29 تخفیف

فایل جزوه انواع ماسک های پزشکی و کاربرد آنها

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست فایل pdf جزوه انواع ماسک های پزشکی و کاربرد آنها می باشد. این فایل شامل ۱۲ صفحه جزوه بسیار ارزشمند و مفید می باشد. و در غالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت مهر فایل خریداری و دانلود نمایید.

فایل جزوه انواع ماسک های پزشکی و کاربرد آنها

توجه: توضیح زیر خارج از متن فایل می باشد.

زمانی که هنوز ماهیت و رفتار ویروس کرونای تازه (SARS-CoV-۲) به‌خوبی مشخص نشده بود، پژوهشگران چینی بر مفید بودن استفاده از ماسک N۹۵ برای پیشگیری از سرایت عفونت کرونا تاکید کردند. همان موقع این پرسش مطرح شد که ماسک N۹۵ چیست؟ در ادامه، درباره انواع ماسک‌های پزشکی و موارد استفاده هر یک بیشتر می‌خوانیم و سپس به چند پرسش‌ متداول در این زمینه پاسخ می‌گوییم.

ماسک‌های پزشکی و یا جراحی برای پوشاندن دهان و بینی در نظر گرفته شده‌اند. آنها از موادی تهیه شده‌اند که می‌توانند ذرات بزرگ، ترشحات و … را مسدود کنند.

ماسک‌های معمولی بینی و دهان را می‌پوشانند، اما به صورت نمی‌چسبند و در شرایط عمومی پزشکی استفاده می‌شوند. این ماسک‌ها برای محافظت یک طرفه، برای جلوگیری از پخش شدن مایعات بینی و دهان و همچنین ورود هوا، به عنوان مثال برای افرادی که سرفه یا عطسه می‌کنند، مناسب است.

ماسک‌های جراحی در برابر خون، ترشحات و ۹۵% باکتری‌ها نفوذناپذیر هستند. این ماسک‌ها بیشتر از ماسک‌های دیگر به صورت می‌چسبند.

بر‌ اساس مطالعات انجام‌ شده، به‌ طور متوسط افراد ۱۹ تا ۲۳ بار در ساعت صورت خود را لمس می‌کند. ماسک‌های جراحی مانع تماس‌های مکرر دست‌های ما با صورت، به ویژه دهان و بینی می‌شوند.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.