فایل جزوه فیزیولوژی استرس آنتونی جیمز کرتیس

فایل جزوه فیزیولوژی استرس آنتونی جیمز کرتیس
نوع فایل
pdf
حجم فایل
184KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
388 بازدید
7,000 تومان 5,000 تومان٪29 تخفیف

فایل جزوه فیزیولوژی استرس آنتونی جیمز کرتیس

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست فایل pdf جزوه جزوه فیزیولوژی استرس آنتونی جیمز کرتیس می باشد. این فایل شامل ۷ صفحه جزوه بسیار ارزشمند و مفید می باشد. و در غالب فرمت pdfتهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت مهر فایل خریداری و دانلود نمایید.

فایل جزوه فیزیولوژی استرس آنتونی جیمز کرتیس

توضیح فیزیولوژیایی استرس بدون ملاحظه عوامل روانشناختی مربوط که در واکنش استرس مشارکت دارند، ناقص است. در حقیقت، چالش اصلی در اینجا جور کردن و سازگاری زبان روانشناسی با زبان فیزیولوژی با نشان دادن چگونگی تعامل و همپوشی هریک بار دیگری است.

کنش اساسی سیستم عصبی وحدت سیستم بدن است که با استفاده از شبکه ارتباطات متقابل برای تبادل و تقویت اطلاعات درباره شرایط داخلی و خارجی به مغز و از مغز صورت میگیرد. بلوکهای (قطعات سازنده) اساسی ساختمان سیستم عصبی”سلولهای عصبی ( ۱)”یا “نرونها”( ۲) هستند.

کنش های هر نرون الکتروشیمیایی (برقی شیمیائی) است. داخل هر نرون بصورت الکتریکی پر از یون (اتم که حاوی بار الکتریسیته) است که دارای پتانسیل برای تخلیه الکتریکی است. وقتی که بار الکتریکی تخلیه می شود در یک لحظه الکتریک جاری در تمام طول نرون سیر می کند.

این روند منجر به رها شدن مواد شیمیایی بنام “انتقال دهنده های عصبی”( ۳) می شود که در هر نرون ساخته شده و در انتهای هر نرون انباشته می شود. انتقال دهنده های عصبی آزاد شده در سراسر شکاف های سیناپسی- فضایی که بین هر نرون وجود دارد- پخش یا منتشر می شود. این فرآیند به مثابه “گفتگوی”سیستم عصبی با استفاده از این علائم شیمیایی و الکتریکی جریان و ادامه می یابد.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.