فایل جزوه های منطق فازی (محاسبات نرم)

 فایل جزوه های منطق فازی (محاسبات نرم)
نوع فایل
pdf
حجم فایل
3MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
1131 بازدید
11,000 تومان 9,000 تومان٪18 تخفیف

 فایل جزوه های منطق فازی (محاسبات نرم)

دانشجویان و دانش پژوهان گرامی فایل حاضر pdf جزوه های منطق فازی (محاسبات نرم) می باشد. این فایل شامل ۱۳۰ صفحه جزوه بسیار مفید و ارزنده می باشد و در قالب فرمت pdf برای راحتی و مطالعه شما عزیزان تهیه گردیده و در دسترس قرارداده شده است. امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. برای دریافت فایل می توانید این فایل را از فروشگاه سایت مهرفایل خریداری  و دانلود نمایید.

 فایل جزوه های منطق فازی (محاسبات نرم)

۱. سیستم های هوشمند
چرا محاسبات نرم ؟(soft computing )
Soft computing  شامل اجزائی همچون الگوریتم های ژنتیک، منطق فازی و شبکه های عصبی می باشد که ممکن است در جاهای مختلف با آن برخورد کرده باشید. این اجزاء را در قالب دیگری هم با نام هوش محاسباتی ۱می شنوید. این ها از یک دیدگاه خیلی به هم شبیه هستند.

هوش محاسباتی و soft computing هر دو از یک سری اجزاء تشکیل شده اند. به عبارت دیگر هر دو اینها منطق فازی، یادگیری تقویتی ۲، روش کلونی مورچه ها، الگوریتم های ژنتیک و شبکه عصبی را شامل می شوند.

در soft computing  با ترکیب شبکه های عصبی و فازی یا الگوریتم ژنتیک و فازی یا الگوریتم ژنتیک و شبکه های عصبی می توان به چیزی دست یافت که اجزاء آنها نمی توانستند به آن برسند.

خیلی جالب است که شبکه های عصبی یک مدل کمی از مغز انسان است و در مقابل آن منطق فازی یک مدل کیفی از دانش انسانی است. پس به نحوی هم شبکه های عصبی و هم الگوریتم های ژنتیک و هم فازی و یادگیری تقویتی که ریشه آن روانشناسی است، از مغز انسان و تعامل آن با محیط نشات می گیرد.

ما در هوش مصنوعی ادعا می کنیم که واقع گرا هستیم. بنابراین، کاربرد، نقش مهمی در هوش مصنوعی دارد. هوش مصنوعی در دو زاویه جای رشد و کار دارد.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.