فایل جزوه کمک های اولیه در زایمان اورژانسی

 فایل جزوه کمک های اولیه در زایمان اورژانسی
نوع فایل
pdf
حجم فایل
10MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
458 بازدید
7,000 تومان 5,000 تومان٪29 تخفیف

 فایل جزوه کمک های اولیه در زایمان اورژانسی

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست فایل pdf جزوه کمک های اولیه در زایمان اورژانسی می باشد. این فایل شامل ۱۰ صفحه جزوه بسیار ارزشمند و مفید می باشد. و در غالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت مهر فایل خریداری و دانلود نمایید.

 فایل جزوه کمک های اولیه در زایمان اورژانسی

این نکته مهم را به خاطر داشته باشید که به دنیا آوردن نوزاد یک فرآیند طبیعى است، و اکثریت زایمان ها باعث به خطر افتادن جان مادر یا بچه نمى شود. در اکثر موارد وقت کافى براى رساندن مادر به بیمارستان یا خبر کردن یک پزشک یا قابله یا ماما وجود دارد. اما با وجود این خوب است بدانید که قبل از رسیدن کمک چه کارهائى را باید انجام دهید و چه کارهائى را نباید انجام دهید.

در یک زایمان عادى اول سر بچه بیرون مى آید. اما در بعضى از موارد نادر وضعیت نوزاد در رحم معکوس مى شود. معمولاً به این حالت تولد واژگونه مى گویند و این حالت نیاز به مراقبت اضطرارى پزشکى دارد.

هیچ وقت کوشش نکنید که زایمان را به نحوى به تأخیر بىاندازید. اجازه بدهید که به دنیا آمدن نوزاد تا مرحله اى که سر بیرون بیاید سیر طبیعى خود را طى کند.

اولین نشانه آغاز دردهاى زایمان این است که مادر در قسمت پائین پشت خود احساس درد مى کند. مشاهده ماده لزج ( موکوس( آغشته به خون نشانه این است که دهانه رحم نرم و باز شده و مایع از آن جارى شده
است. در این مرحله رحم هر ۰۱ تا ۰۱ دقیقه یک بار منقبض مى شود و این انقباض ها سبب مى شوند دهانه رحم و کانال تولد راه عبور نوزاد گشاد شود….

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.