فایل خلاصه کتاب منابع انسانی پیشرفته تالیف رضا رسولی

فایل خلاصه کتاب منابع انسانی پیشرفته تالیف رضا رسولی
نوع فایل
pdf
حجم فایل
1MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
590 بازدید
10,000 تومان 8,000 تومان٪20 تخفیف

فایل خلاصه کتاب منابع انسانی پیشرفته تالیف رضا رسولی

دانشجویان و دانش پژوهان گرامی فایل حاضر pdf خلاصه کتاب منابع انسانی پیشرفته تالیف رضا رسولی و علی صالحی می باشد. این فایل شامل ۶۸ صفحه جزوه بسیار مفید و ارزنده می باشد و در قالب فرمت pdf برای راحتی و مطالعه شما عزیزان تهیه گردیده و در دسترس قرارداده شده است. امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. برای دریافت فایل می توانید این فایل را از فروشگاه سایت مهرفایل خریداری  و دانلود نمایید.

فایل خلاصه کتاب منابع انسانی پیشرفته تالیف رضا رسولی

توجه: توضیح زیر خارج از متن فایل می باشد:

مدیریت منابع انسانی پیشرفته، همیشه با استراتژی منابع انسانی آغاز می شود، که به استراتژی کسب و کار مرتبط است. علاوه بر این، استراتژی منابع انسانی باید بخش جدایی ناپذیر از طرح کلی کسب و کار باشد. استراتژی منابع انسانی باید متعلق به مدیریت ارشد شرکت باشد؛ مدیر منابع انسانی باید طراحی و توسعه ی منابع انسانی را مدیریت نماید، اما نباید صاحب استراتژی باشد. به هر حال، طراحی یک مدل پیشرفته ی منابع انسانی وظیفه ای است که ما اغلب در آن شکست می خوریم. این شکافی در توسعه ی مدیریت منابع انسانی است که باید پر شود.

نقش ها و مسئولیت های منابع انسانی واضح، یک پیشنیاز برای یک سازمان موفق منابع انسانی مدرن هستند. مدیریت منابع انسانی پیشرفته، مرزهایی را برای مدیران تعیین می کند؛ آنها آزادی را که به آن عادت داشتند، ندارند. شرکاء تجاری منابع انسانی نیاز دارند تا با مدیران رویکرد نسبت به کارکنان در این بخش، موافقت نمایند. نقش ها و مسئولیت ها برای مدیران مشخص می کند که چگونه باید با اداره ی منابع انسانی تعامل داشته باشند.

ضرورت های استراتژیک برای مدیریت پیشرفته منابع انسانی دارای تنوع در سازمان و توسعه ی رهبری هستند. تنوع یک ضرورت است همانطور که اکثر سازمان ها از طیف وسیعی از کارکنان با زمینه های فرهنگی مختلف استفاده می کنند. مدیریت متنوع کمک می کند تا به معرفی سیاست ها و شیوه های همکاری ساده بین کارکنان بپردازیم و به همه ی کارکنان اعتبار ببخشیم.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.