فایل مجموعه سوالات آزمون وکالت ( ۱۵۰۰ تست وکالت)

فایل مجموعه سوالات آزمون وکالت ( ۱۵۰۰ تست وکالت)
نوع فایل
pdf
حجم فایل
8MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
1411 بازدید
17,000 تومان 15,000 تومان٪12 تخفیف

فایل مجموعه سوالات آزمون وکالت ( ۱۵۰۰ تست وکالت)

دانشجویان و دانش پژوهان گرامی فایل حاضر pdf مجموعه سوالات آزمون وکالت ( ۱۵۰۰ تست وکالت) حاوی سوالات آزمونهای ادوار مختلف همراه با پاسخ می باشد. این فایل شامل ۴۴۷ صفحه جزوه بسیار مفید و ارزنده می باشد و در قالب فرمت pdf برای راحتی و مطالعه شما عزیزان تهیه گردیده و در دسترس قرارداده شده است. امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. برای دریافت فایل می توانید این فایل را از فروشگاه سایت مهرفایل خریداری  و دانلود نمایید.

فایل مجموعه سوالات آزمون وکالت ( ۱۵۰۰ تست وکالت)

در آذرماه هر سال، آزمون وکالت توسط سازمان سنجش آموزش کشور براساس نیازسنجی کانون‌های وکلای استان‌ها برگزار می‌شود. این آزمون به قدری در سرنوشت فارغ‌التحصیلان گرایشات حقوق حائز اهمیت است که تقریباً تمام فارغ‌التحصیلان این رشته علاقمند به شرکت در آن هستند.

کلیات آزمون:

آزمون وکالت یک بار در سال و در آذرماه هر سال توسط سازمان سنجش آموزش کشور براساس نیازسنجی کانون‌های وکلای استان‌ها برگزار می‌شود. معمولاًً محل برگزاری آزمون‌ها در دانشگاه‌های مراکز استان‌ها است که آدرس آنها قبلاً از طریق وب سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می‌گردد. در چند سال گذشته، زمزمه‌هایی برای حذف این آزمون مطرح شده اما به نظر نمی رسد که این موضوع عملی شود زیرا کانون وکلای مراکز با حذف این آزمون مخالف بوده و دلیل آن را کاهش قابل توجه تخصص وکلا و پایین آمدن کیفیت خدمات می‌دانند. آزمون وکالت در ۱۳۵ دقیقه برگزار می‌شود که شامل ۱۲۰ تست است.

شرایط عمومی داوطلبان و پیش‌نیازهای آزمون وکالت و قضاوت چیست؟

داوطلبان آزمون وکالت و قضاوت باید حداقل مدرک کارشناسی حقوق را در یکی از دانشگاه های مورد تایید سازمان سنجش آموزش کشور کسب کرده باشند لیکن داشتن مدارک سطح ۲ حوزوی نیز قابل قبول است. همچنین برای داوطلبان ذکور، داشتن کارت پایان خدمت جهت شرکت در آزمون وکالت لازم است اما در آزمون قضاوت، داوطلبان می‌توانند تعهد خدمت به مدت پنج سال را اعلام نمایند.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.