فایل مقاله معاهدات بین المللی و حقوق بین الملل

فایل مقاله معاهدات بین المللی و حقوق بین الملل
نوع فایل
WORD
حجم فایل
220KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
296 بازدید
9,000 تومان 7,000 تومان٪22 تخفیف

فایل مقاله معاهدات بین المللی و حقوق بین الملل

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست فایل word مقاله معاهدات بین المللی و حقوق بین الملل می باشد. این فایل شامل ۱۷ صفحه مقاله بسیار ارزشمند و مفید می باشد. و در غالب فرمت word تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت مهر فایل خریداری و دانلود نمایید.

فایل مقاله معاهدات بین المللی و حقوق بین الملل

چکیده:

سازمان های تخصصی بین المللی نه تنها برای نجات نسل های بشر از بلای جنگ

بلکه برای پایبندی به حقوق اساسی بشر و ایجاد شرایطی به منشور دستیابی به عدالت و احترام ناشی از عمل به تعهدات،

اقدام به تصویب معاهدات و قطعنامه هایی نمودند، تا از این راه به تشویق توسعه قوانین بین المللی به عنوان راهی برای تنظیم روابط بین الملل (که از همان ابتدا جزو اهداف اساسی سازمان ملل متحد تلقی می شد) دست یابند.

در جهان امروز که در آن مردم، با تکنولوژی های روزافزون، بیش از پیش در حال تبادل تجارات و ایده هستند، به رسمیت شناخته شدن هنجارها و استانداردهای بین المللی ضروری می نماید.

این قوانین بین المللی در بیش از ۵۵۵ معاهده و قطعنامه که توسط سازمان های مختلف تخصصی بین المللی تدوین شده اند، طیف گسترده ای از موضوعات همچون موضوعات مربوط به حقوق بشر، خلع سلاح، پناهندگان، محیط زیست و قوانین مربوط به دریاها را در بر می گیرد.

این موضوعات را می توان همچنین در معاهدات بین دول مختلف و سازمان ها دید. سازمان ها و مؤسسات تخصصی وابسته به سازمان ملل نیز نقش بسزایی در تدوین و توسعه حقوق بین الملل داشته اند. این سازمان ها به واسطه دو سازکار معاهدات و قطعنامه هایی که صادر می نمایند این امر ار صورت میدهند

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.