فایل پاورپوینت آشنایی با سیستم های اجتماعی

فایل پاورپوینت آشنایی با سیستم های اجتماعی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
142KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
474 بازدید
10,000 تومان 8,000 تومان٪20 تخفیف

فایل پاورپوینت آشنایی با سیستم های اجتماعی

دانشجویان و دانش پژوهان گرامی فایل حاضر پاورپوینت آشنایی با سیستم های اجتماعی می باشد. این فایل شامل ۵۸ اسلاید قایل ویرایش بسیار مفید و ارزنده می باشد و در قالب فرمت ppt برای راحتی و مطالعه شما عزیزان تهیه گردیده و در دسترس قرارداده شده است. امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. برای دریافت فایل می توانید این فایل را از فروشگاه سایت مهرفایل خریداری و دانلود نمایید.

فایل پاورپوینت آشنایی با سیستم های اجتماعی

مشکلات جوامع انسانی و سازمانها روز به روز پیچیده تر می گردد. بنابراین نیاز به مهندسین و تحلیل گران و جامعه شناسانی است که بتوانند به مدیران و مسئولان کمک کنند تا با یک برخورد اصولی مانع بروز مشکلات پیچیده تری شوند.

تاریخچه نظریه سیستم ها:

تاریخچه نظریه سیستم ها را از دو دیدگاه می توان بررسی نمود :

دیدگاه اول: به بررسی روند توسعه نظریه سیستمها که در دانشگاه های آمریکا ( و بخصوص دانشگاه MIT ) در سالهای ۱۹۴۰ تا ۱۹۷۰ رخ داد.

دیدگاه دوم : به بررسی روند تحول در شیوه های نگرش به جهان و متدولوژی علم در سطح جهان می پردازد . آنچه در پی می آید ، خلاصه ای از دو نگرش فوق است .

دهه ۱۹۴۰: رابطه میان ماشین و ارگانیسم مورد مطالعه قرار می گیرد. در این دوران مفاهیمی همچون بازخور (Feedback) که تا آن زمان در مورد ماشین ها بکار می رفت ،در مورد ارگانیسم نیز بکار رفتند و راه پیدا شدن دو دانش جدید یعنی اتوماسیون و انفورماتیک هموار گردید .

در دهه ۱۹۵۰ دوباره توجه از ارگانیسم به سوی ماشین منعطف می شود و مفاهیمی همچون حافظه و فراگیری در مورد ماشین هم بکار می رود و به این ترتیب مقدمات پدید آمدن دانش های نوینی همچون بیونیک (علمی که می کوشد ماشین های الکترونیکی را به تقلید از بعضی از دستگاههای موجودات زنده بوجود آورد . ) و هوش مصنوعی بوجود می آید .

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.