فایل پاورپوینت قوانین بانک

فایل پاورپوینت قوانین بانک
نوع فایل
ppt
حجم فایل
410KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
421 بازدید
9,000 تومان 7,000 تومان٪22 تخفیف

فایل پاورپوینت قوانین بانک

دانشجویان و دانش پژوهان گرامی فایل حاضر پاورپوینت قوانین بانک می باشد. این فایل شامل ۱۵ اسلاید بسیار مفید و ارزنده و قابل ویرایش می باشد و در قالب فرمت ppt برای راحتی و مطالعه شما عزیزان تهیه گردیده و در دسترس قرارداده شده است. امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. برای دریافت فایل می توانید این فایل را از فروشگاه سایت مهرفایل خریداری  و دانلود نمایید.

فایل پاورپوینت قوانین بانک

حساب قرض‌الحسنه

حساب‌های قرض‌الحسنه فاقد سود هستند و بانک در ازای دریافت پول سپرده‌گذار به آن‌ سودی نمی‌دهد. این حساب‌ها در دو نوع کلی هستند:

سپرده قرض‌الحسنه جاری

این همان حسابی است که به آن دسته چک تعلق می‌گیرد. برای افتتاح این حساب شخص باید شرایط لازم برای افتتاح حساب جاری را داشته باشد، یعنی کارمند باشد، شرکت داشته باشد، دارای جواز کسب باشد و یا ادله‌ای برای استفاده از چک داشته باشد.

برداشت از این حساب می‌تواند از طریق کارت هم صورت گیرد.

سپرده قرض‌الحسنه پس‌انداز

این حساب از نوع حساب‌هایی است که در قرعه‌کشی‌ها شرکت داده شده و به آن‌ها جایزه تعلق می‌گیرد. این حساب برای تراکنش‌های کوچک و پول کم مناسب است.

حساب سرمایه‌گذاری

این نوع حساب‌ها ذاتا از انواعی هستند که به آنها سود تعلق می‌گیرد. البته بانک‌ها طی سال، سود علی‌الحساب تضمین شده را واریز و در پایان سال سهم سود هر حساب را به صورت واقعی محاسبه می‌کنند و در صورتی‌که سهم سود از مبالغ واریز شده طی سال بیشتر باشد، اضافه سود به حساب اشخاص واریز می‌شود.

سپرده سرمایه‌گذاری هم انواعی دارد که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

سپرده سرمایه‌گذاری کوتاه مدت

این نوع حساب متداول‌ترین حساب سپرده سرمایه‌گذاری است که بانک به صورت روزشمار به آن سود می‌دهد. مبنای محاسبه سود در هر روز کمترین مبلغی است که در حساب فرد باقی می‌ماند.

سود این نوع حساب به صورت ماهانه به همان حساب واریز می‌شود و برداشت از آن با دفترچه و یا کارت بانکی مقدور است.

سپرده سرمایه گذاری مدت‌دار

به این نوع حساب نیز سود تعلق می‌گیرد، البته با توجه به مدت قرارداد، فرد نمی‌تواند از حساب برداشت کند، در غیر این‌صورت مشمول سود کوتاه‌مدت می‌شود. اکثر بانک‌ها برای این نوع حساب‌ها دفترچه صادر نمی‌کنند و صرفا یک گواهی به فرد می‌دهند.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.