فایل pdf جزوه گشتالت درمانی

فایل pdf جزوه گشتالت درمانی
نوع فایل
pdf
حجم فایل
609KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
455 بازدید
8,000 تومان 6,500 تومان٪19 تخفیف

فایل pdf جزوه گشتالت درمانی

دانشجویان و دانش پژوهان گرامی فایل حاضر pdf جزوه گشتالت درمانی می باشد. این فایل شامل ۲۱ صفحه جزوه بسیار مفید و ارزنده می باشد و در قالب فرمت pdf برای راحتی و مطالعه شما عزیزان تهیه گردیده و در دسترس قرارداده شده است. امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. برای دریافت فایل می توانید این فایل را از فروشگاه سایت مهرفایل خریداری  و دانلود نمایید.

فایل pdf جزوه گشتالت درمانی

درگشتالت درمانی درمان یعنی خلاقیت، گشتالت یعنی سبک زندگی مثل کودکان که فرآیند رشد خود را می دانند گشتالت نگاهش پدیدار شناختی است.

کسانی که طرحواره شکست، نقص شرم، آسیب پذیری نسبت به ضرر و بیماری و وابستگی دارند ۸۵% زایمان سزارین دارند و خودشون تلاشی برای زندگی نکردند.

سوال بنیادین گشتالت: به عنوان یک انسان نگاهت به زندگی چیست؟ تو از زندگی چی می خوای؟

ما در گشتالت درمانی درست و غلط نداریم و درمانگر نباید نظری بدهد چون نگاه و قضاوت پدیدارشناختی خود را به مراجع القا می کند.

تاکید گشتالت بر تجربه است حتی برای دانستن راه اشتباه باید آن را تجربه کرد و چیزی که افراد از آن میترسند تجربه کردن است ولی تجربه لازم است چون نگاه پدیدار شناختی افراد متفاوت است. تجربه هرکس محترم است اما تجربه کردن هر فرد متفاوت است.

در گشتالت رنجی وجود دارد که در دیگر رویکردها نیست چون خواستی تجربه کنی و پذیرش مسئولیت خیلی رنج دارد. گشتالت جزء رویکردهای وجودی است و آزادی را حق همه افراد میداند.

یکی از اهداف گشتالت این است که افراد را از حمایت اجتماعی به سمت حمایت فردی ببرد در مدت محدودی باید به افراد حمایت اجتماعی داد و بعد کم کم به سمت حمایت فردی سوقش دهیم. گشتالت رنج دارد و یکی از سختترین رنج هایش گذشتن از حمایت اجتماعی است. ما رشد نمی کنیم چون دست از حمایت اجتماعی برنمی داریم.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.