پاورپوینت آشنایی با آلودگی های محیط زیست 

 پاورپوینت آشنایی با آلودگی های محیط زیست 
نوع فایل
ppt
حجم فایل
3MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
462 بازدید
10,000 تومان 7,800 تومان٪22 تخفیف

 پاورپوینت آشنایی با آلودگی های محیط زیست 

دانشجویان و دانش پژوهان گرامی فایل حاضر پاورپوینت آشنایی با آلودگی های محیط زیست  می باشد. این فایل شامل ۵۹ اسلاید بسیار مفید و ارزنده و قابل ویرایش می باشد و در قالب فرمت ppt برای راحتی و مطالعه شما عزیزان تهیه گردیده و در دسترس قرارداده شده است. امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. برای دریافت فایل می توانید این فایل را از فروشگاه سایت مهرفایل خریداری و دانلود نمایید.

 پاورپوینت آشنایی با آلودگی های محیط زیست 

محیط زیست

—محیط زیست موهبتی الهی است  که از مجموعه موجودات ، منابع ، عوامل و شرایط هماهنگی که در اطراف هر موجود زنده وجود دارد و ادامه حیات به آن وابسته است بوجود می اید.

—در محیط زیست عوامل غیر زنده مانند خاک ، آب، گازها و غیره به همراه جانداران وجود دارند.

— موجودات زنده با هم و با محیط غیر زنده و اجزای سازنده سطح زمین بوجود آمده است و بنابراین در فعالیت های انسان تاثیر گذاشته و از آن متاثر می گردد.

محیط زیست ما از آب ، هوا، خاک، انرژی، زندگی بیولوژیکی و … تشکیل شده است. موثرترین و مهمترین عامل در تغییرات محیط زیست انسان است. انسان اولیه تاثیر گذاری کمتری بر محیط زیست داشته اما با گذشت زمان با فعالیت هایی از قبیل کشاورزی، صنعت و بهره برداری از منابع و امکانات که برای ادامه زندگی در این محیط انجام می دهد سبب آلودگی آن می شود.

مفهوم جامع آلودگی:

—آلودگی عبارت است از هرگونه تغییر در ویژگی های اجزائ متشکل محیط به طوری که استفاده پیشین از آنها ناممکن گردد و به طور مستقیم یا غیر مستقیم منافع و حیات موجودات زنده را به مخاطره می اندازد.

—با پیشرفت تمدن بشری و توسعه فناوری و ازدیاد روزافزون جمعیت در حال حاضر دنیا با مشکلی به نام آلودگی در هوا و زمین روبرو شده است که زندگی ساکنان کره زمین را تهدید می کند.

—مهمترین روش مبارزه با مسائل

آلودگی محیط زیست افزایش سطح فرهنگ از طریق آموزش عمومی مردم می باشد.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.