پاورپوینت آمار و احتمالات مهندسی رشته کامپیوتر ۱۹۰ اسلاید

پاورپوینت آمار و احتمالات مهندسی رشته کامپیوتر ۱۹۰ اسلاید
نوع فایل
ppt
حجم فایل
2MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
537 بازدید
10,000 تومان 8,500 تومان٪15 تخفیف

پاورپوینت آمار و احتمالات مهندسی رشته کامپیوتر ۱۹۰ اسلاید

دانشجویان و دانش پژوهان گرامی فایل حاضر پاورپوینت کتاب آمار و احتمالات مهندسی رشته کامپیوتر می باشد. این فایل شامل ۱۹۰ اسلاید بسیار مفید و ارزنده و قابل ویرایش می باشد و در قالب فرمت ppt برای راحتی و مطالعه شما عزیزان تهیه گردیده و در دسترس قرارداده شده است. امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. برای دریافت فایل می توانید این فایل را از فروشگاه سایت مهرفایل خریداری و دانلود نمایید.

پاورپوینت آمار و احتمالات مهندسی رشته کامپیوتر ۱۹۰ اسلاید

پاورپوینت آموزشی درس آمار و احتمالات مهندسی

جزوه – پاورپوینت فوق مشتمل بر ۱۹۰ اسلاید است و ۸ فصل را شامل می گردد . آمار و احتمالات مهندسی یکی از شاخه‌های نوین دانش آمار ریاضی می‌ باشد که مباحث آن بیشتر برای امور کاربردی و عملی پیش بینی شده‌ است. این علم ریاضی شامل مباحث متغیرهای تصادفی، احتمالات و پیشامدهای تصادفی و آزمون فرض می‌باشد.

تئوری احتمال به طور ریاضی توسط پاسکال (و فرما) در قرن ۱۷ آغاز شد که سعی در حل و بدست آوردن احتمال دقیق در برخی مسائل قماربازی به طور ریاضی داشتند. البته قبل از آنها نیز کاردان و گالیله (قرن ۱۶ ) به حل چنین مسائلی (به طور عددی) پرداخته اند. از قرن هفدهم مرتباً تئوری احتمال توسعه یافت و در رشته های مختلف به کار گرفته شد. امروزه احتمال در اغلب زمینه های مهندسی و علوم مدیریت ابزار مهمی است و حتی استفاده از آن در پزشکی، رفتارشناسی، حقوق و … مطرح است .

با وجود کاربرد وسیع احتمال و علیرغم اینکه چنین مفاهیمی را دائماً در زندگی روزمره استفاده می کنیم، تعریف علمی یگانه ای برای احتمال وجود ندارد و در طول تاریخ رشد تئوری احتمال ، تعاریف مختلفی از احتمال شده است که هر یک بعداً مورد انتقاد دیگران قرار گرفته است.

آمار را باید علم و عمل استخراج، بسط، و توسعهٔدانش‌های تجربی انسانی با استفاده از روش‌های گردآوری، تنظیم، پرورش، و تحلیل داده‌های تجربی (حاصل از اندازه‌گیری و آزمایش) دانست. زمینه‌های محاسباتی و رایانه‌ای جدیدتری همچون یادگیری ماشینی، و کاوش‌های ماشینی در داده‌ها، در واقع، امتداد و گسترش دانش گسترده و کهن از آمار به عهد محاسبات نو و دوران اعمال شیوه‌ های ماشینی در همه‌جا می‌باشد. علم آمار، علم فن فراهم کردن داده‌های کمّی و تحلیل آن‌ها به منظور به‌ دست‌آورن نتایجی که اگرچه احتمالی است، اما در خور اعتماد است.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.