پاورپوینت تحلیل و بررسی ویلا ساوا

پاورپوینت تحلیل و بررسی ویلا ساوا
نوع فایل
ppt
حجم فایل
3MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
820 بازدید
7,000 تومان 5,500 تومان٪21 تخفیف

پاورپوینت تحلیل و بررسی ویلا ساوا

دانشجویان و دانش پژوهان گرامی فایل حاضر پاورپوینت تحلیل و بررسی ویلا ساوا می باشد. این فایل شامل ۱۱ اسلاید بسیار مفید و ارزنده و قابل ویرایش می باشد و در قالب فرمت ppt برای راحتی و مطالعه شما عزیزان تهیه گردیده و در دسترس قرارداده شده است. امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. برای دریافت فایل می توانید این فایل را از فروشگاه سایت مهرفایل خریداری  و دانلود نمایید.

پاورپوینت تحلیل و بررسی ویلا ساوا

لو کوربوزیه بین سالهای ۱۹۲۸ تا ۱۹۳۰ در پوآسی ویلایی ساخت به نام ویلا ساوا .

این ویلا با وجود اینکه ۵ اصل مهم لوکوربوزیه را دارا بود.

اما برخلاف خانه های قبلی لوکوربوزیه در محوطه وسیعی ساخته شد که از خانه های دیگر مستقل باشد . مکان این خانه در دره رود سن در خارج پاریس بود که باوجود اینکه در میان طبیعت بود اما خارج از طبیعت ساخته شده بود و این خواسته صاحبخانه بود که دوست داشت خانه اش چشم انداز و دورنمایی وسیع داشته باشد و هیچ درخت یا پستی و بلندی زمین این دورنما را احاطه نکند .

ویلا به شکل مکعبی است که روی چند ستون قرار گرفته اما مکعب کامل نیست بلکه در جانب جنوب شرقی و جنوب غربی قسمتی از آن برداشته شده تا نور آفتاب به داخل نفوذ یابد . درب اصلی خانه در قسمت شمال غربی است .

ویلا ساوا
ویلا ساوا،ایده رهایی از خاک لوکوربوزیه را به نمایش میگذاردوبه او اجازه می دهد تا مسکن ایده آل دهه ۳۰-۱۹۲۰را طراحی نماید. این ویلا به منظور پذیرش نور همچون آنتنی بشقابی برفراز چشم انداز جای گرفته است.

زمانی که ویلا ساوا ساخته شد ،پواسی شهر کوچکی در شمال غربی پاریس بود .

سایت ویلا ،علفزاری واقع در حومه شهر بود که توسط انبوهی از درختان محصور شده و دارای چشم انداز های مناسبی بسوی شمال و غرب بود.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.