پاورپوینت معنا و مفهوم نواحی سیاسی ۴۲ اسلاید

 پاورپوینت معنا و مفهوم نواحی سیاسی ۴۲ اسلاید
نوع فایل
ppt
حجم فایل
5MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
362 بازدید
8,000 تومان 6,000 تومان٪25 تخفیف

 پاورپوینت معنا و مفهوم نواحی سیاسی ۴۲ اسلاید

دانشجویان و دانش پژوهان گرامی فایل حاضر پاورپوینت معنا و مفهوم نواحی سیاسی بر گرفته از کتاب جغرافیای ۲ یازدهم انسانی می باشد. این فایل شامل ۴۲ اسلاید بسیار مفید و ارزنده و قابل ویرایش می باشد و در قالب فرمت ppt برای راحتی و مطالعه شما عزیزان تهیه گردیده و در دسترس قرارداده شده است. امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. برای دریافت فایل می توانید این فایل را از فروشگاه سایت مهرفایل خریداری و دانلود نمایید.

 پاورپوینت معنا و مفهوم نواحی سیاسی ۴۲ اسلاید

معنـا و مفهـوم ناحیـه سیاسـی

در فصل های دوم و سوم کتاب با نواحی طبیعی، فرهنگی و اقتصادی آشنا شدید. در این درس نواحی سیاسی را مطالعه می کنیم و نخست، ویژگی های اصلی ناحیه سیاسی را برمی شمریم.

اکنون به سه وظیفه مهم نظام مدیریت مدرسه در جهت رسیدن به اهداف آن، توجه کنید:

الف) تنظیم امور فضا:

مدیریت مدرسه، امور مربوط به فضای مدرسه را اداره می کند؛ برای مثال،

دیوارکشی مناسب، نصب دربرای ورود و خروج ایمن، چگونگی اختصاص یافتن فضای مدرسه به کلاس ها، نمازخانه، کتابخانه، آزمایشگاه، فراهم کردن تجهیزات لازم برای هر بخش از فضای مدرسه و امنیت و نظافت و بهداشت مدرسه

ب) تنظیم روابط سازه انسانی:

مدیریت، بر روابط اجتماعی بین دانش آموزان با یکدیگر و با کارکنان مدرسه نظارت می کند تا نظم ومقررات حفظ و حقوق و مسئولیت ها رعایت شود و هریک از کارکنان و دانش  آموزان به نقش و وظیفه خود به درستی عمل کنند.

پ) تنظیم امور مدرسه با خارج از آن:

مدیریت مدرسه با اداره  آموزش و پرورش ناحیه در ارتباط است؛ بخشنامه ها و دستورالعمل ها را از آنها دریافت می کند و وضعیت آموزشی دانش آموزان و عملکرد کارکنان را به آنها گزارش می دهد. مدیریت مدرسه با سایر مدارس در زمینه هایی چون مسابقات ورزشی، انجام آزمون و نظایر آن ارتباط برقرار می کند. هم چنین، برای  امنیت،آب، برق، گاز، تعمیرات ساختمان مدرسه و سرویس رفت و آمد دانش آموزان با نهادها و مراکز مختلفی در خارج از مدرسه در ارتباط است. مدیریت مدرسه همچنین با خانواده های دانش آموزان ارتباط برقرار می کند

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.